Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mine bytes blir brukt opp hyppig.. jeg gikk aldri tom før..da hadde jeg 3 Gig
Hei, Lars! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Når du bytter SIM kort, så vil innstillinger med automatisk nedlasting av apper og automatiske oppdateringer nullstilles. Vi anbefaler derfor at man endrer dette i innstillingene på telefonen, så den ikke laster ned i bakgrunn. Da vil det normalt gå mye data! Det er ellers ingen forskjell på hvor mye data som brukes med tanke på hvilket selskap man har. Vennlig hilsen oss i Release
Jeg er veldig misfornøyd med at jeg ikke kan få regningen rett inn i nettbanken, dette må ordnes om jeg skal forbli kunde hos dere. Magne I.
Hei Magne I. Takk for tilbakemelding! Du får fakturaen rett i nettbanken om du aktiverer avtalegiro i nettbanken din. Vennlig hilsen Release
Billigste prisen på det mobilabonnement jeg trengte og har behov for i «disse» tider (5gb). Det holdt nok til at jeg byttet til det ettersom jeg jakter kun den billigste prisen og det er nødvendig at det er Telenor som har dekningen når jeg føler konkurrentene ikke er i nærheten. Jeg trekker en stjerne pga data rollover vises ikke i appen, og appen må også bli bedre. Men man har oversikt inne på deres nettsider så man ser hvor mye man har brukt og tilgode der.
Hei, Peder! Tusen takk for tilbakemeldingen og det er flott å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber kontinuerlig med utviklingen av appen og håper å få visning av data rollover og resterende GB i løpet av kort tid. Vennlig hilsen Release
Har veldig ofte bare 2 av 4 streker på signal. Utrulig dyrt å fylle på data vis en skulle trenge det. Pluss er billig abo vis en klarer seg med det en har.
Hei, Kjetil! Vi takker for tilbakemeldingen. Det skal selvfølgelig ikke være slik at du har dårlig dekning, og vi vil gjerne at du tar kontakt med oss. Send oss en mail til [email protected] med emne Bytt19K, så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen Release
Benyttet tilbud om dobbel data i 3 mnd. Dette var ikke med da sim ble tatt i bruk. Ble ordnet når jeg purret. Får stadig melding om oppringning pr sms men ingen ubesvarte anrop. Dette hadde jeg ingen utfordringer med tidligere. Når det gjelder fart på 4G så er den nok betydelig strupet hos Release. Der jeg med tidligere operatør lå på 250-400 mb/s, har jeg ca 50 mb/s med Release. Release er totalt sett et godt og rimelig alternativ.
Hei, Lasse! Takk for tilbakemeldingen. Det skal naturligvis ikke være slik at nettet er strupet på noen måte, derfor ønsker vi at du tar kontakt med oss på [email protected] med emne BYTT20K. Så ser vi på dette sammen slik at vi kan feilmelde det , dersom det skulle vise seg å være en feil. Vennlig hilsen Release
Vi har fra første stund opplevd en meget god service og oppfølging. Det er mange grunner til å bytte! Vi har et fokus på bærekraft som gjorde dette interessant og det er jo alltid fokus på kostnader samt fornøyde ansatte. Vi opplever nå at vi bidrar til mindre miljøsløsing, lavere kostnader og fornøyde ansatte. Samtidig så leverer Release kvalitet i alle ledd, fra første kundehenvendelse til tett oppfølging og alltid løsningsorienterte. Takk sålangt og vi anbefaler Release på det varmeste. Mvh Daglig leder i (anonymisert)
Hei, Alexander! Tusen takk for flott tilbakemelding og anbefaling. Det er utrolig gøy å se at dere er så fornøyde med oss, og vi skal uten tvil bringe denne fine meldingen til alle våre ansatte. Vennlig hilsen Release
Greit abonnement, må bli enklere å betale regning. Vipps hadde vært bra.
Hei, Stig! Tusen takk for tilbakemeldingen din! Dersom du velger å ha e-faktura, og fakturaer aktivert i Vipps. Så skal du kunne betale fakturaen din via Vipps:) Vennlig hilsen oss i Release!