Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Positiv opplevelse for både min kone og jeg! Når barna ikke er bundet opp vil de få tilbud om ReLease abonnement av oss også. Vi vil de får et forhold til gjenbruk av forbruksartikler og varsom forvaltning av jordens grunnstoffer
Hei, Renoir! Så flott å se at du er fornøyd med oss, og vi gleder oss til at dere også overfører barnas abonnementer til oss. Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag. Vennlig hilsen oss i Release
Slite med dårleg dekning enkelte plasser. Appen fungerte ikke slik som forvætning, skulle kjøpe ekstra data pakke, havnet hos min son. Måtte på nette å kjøpe enda en pakke. Så det var dårleg.
Hei, Anita! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med Telenor-dekningen. For at en datapakke skal havne hos en annen, så må du evt logge inn på den personen når du kjøper en datapakke. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med teksten BYTT05K i emnefeltet så skal vi kreditere datapakken som du hadde feil med:) Vi ser også gjerne på dekningen der du mener det er dårlig. Vennlig hilsen oss i Release!
Overraskende billig og gode løsninger.God dekning er en forutsetning for abb.
Hei, Grete! Tusen takk for fin tilbakemelding! Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Det som er bra med Release er at de er god pris i forhold til andre selskaper. Service hos dem er topp! Får raskt svar og hjelp.
Hei, Milo! Tusen takk for flott tilbakemelding og ikke minst for omtale nummer 100! Ønsker deg en fantastisk sommer! Vennlig hilsen alle oss i Release
Mine bytes blir brukt opp hyppig.. jeg gikk aldri tom før..da hadde jeg 3 Gig
Hei, Lars! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Når du bytter SIM kort, så vil innstillinger med automatisk nedlasting av apper og automatiske oppdateringer nullstilles. Vi anbefaler derfor at man endrer dette i innstillingene på telefonen, så den ikke laster ned i bakgrunn. Da vil det normalt gå mye data! Det er ellers ingen forskjell på hvor mye data som brukes med tanke på hvilket selskap man har. Vennlig hilsen oss i Release
Jeg er veldig misfornøyd med at jeg ikke kan få regningen rett inn i nettbanken, dette må ordnes om jeg skal forbli kunde hos dere. Magne I.
Hei Magne I. Takk for tilbakemelding! Du får fakturaen rett i nettbanken om du aktiverer avtalegiro i nettbanken din. Vennlig hilsen Release
Billigste prisen på det mobilabonnement jeg trengte og har behov for i «disse» tider (5gb). Det holdt nok til at jeg byttet til det ettersom jeg jakter kun den billigste prisen og det er nødvendig at det er Telenor som har dekningen når jeg føler konkurrentene ikke er i nærheten. Jeg trekker en stjerne pga data rollover vises ikke i appen, og appen må også bli bedre. Men man har oversikt inne på deres nettsider så man ser hvor mye man har brukt og tilgode der.
Hei, Peder! Tusen takk for tilbakemeldingen og det er flott å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber kontinuerlig med utviklingen av appen og håper å få visning av data rollover og resterende GB i løpet av kort tid. Vennlig hilsen Release