Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning her jeg bor, folk ringer men kommer ikke igjennom. Skjer desverre veldig ofte
Hei, Ingrid! Vi takker for tilbakemeldingen. Det skal selvfølgelig ikke være slik at du har dårlig dekning, og vi vil gjerne at du tar kontakt med oss. Send oss en mail til [email protected] med emne BYTT2107, så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen oss i Release
App viser ikke rollover data som samler jeg. Det må utbedres
Hei, Denis! Tusen takk for tilbakemeldingen og det er flott å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber kontinuerlig med utviklingen av appen og håper å få visning av data rollover og resterende GB i løpet av kort tid. Vennlig hilsen oss i Release
Bruk bar dekning og enkel oppsett på nett byttet sim og har oppe igjen etter fem minutter
Hei, Per Ø! Tusen takk for fin tilbakemelding! Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Rask, kan bli bedre på og stå hvor mye man har igjen av 4g ikke bare hvor mye som er blitt brukt.
Hei, Amalie! Tusen takk for tilbakemeldingen og det er flott å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber kontinuerlig med utviklingen av appen og håper å få visning av data rollover og resterende GB i løpet av kort tid. Vennlig hilsen oss i Release
Etter bytte til Release er dekning blitt dårligere. Hadde Talkmore bedrift/Dipper tidligere. Spesielt i overgangen mellom wifi og mobilnett. I tillegg mistet jeg muligheten til å bruke MMS. Ringte kundeservice og de kunne ikke hjelpe. Viste egentlig kun til nettsiden, noe som jeg selvfølgelig allerede hadde sjekket.
Hei, A! Vi takker for tilbakemeldingen. Det skal selvfølgelig ikke være slik at du har dårlig dekning, og vi vil gjerne at du tar kontakt med oss. Send oss en mail til [email protected] med emne BYTT2107, så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen Release
Bra kvalitet for rimelig penger. Rask levering av brikke . Kort vente tid ved telefon samtaler
Hei, Katja! Tusen takk for fin tilbakemelding! Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Veldig mye oopstartproblemer. Alt måtte rettes på etterhvert. Ingenting gikk av seg selv. Det er som å gå inn på et velfungerende tog der det eneste er at toget ikke går...
Hei, Bjørn! Vi takker for tilbakemeldingen. Det skal selvfølgelig ikke være slik at du har er misfornøyd, og vi vil gjerne at du tar kontakt med oss så vi kan lære av oppstartsfeilene! Send oss en mail til [email protected] med emne Bytt0621, så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen Release