Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hvorfor er saga mobil så dyre i pris sammenlignet med andre operatører??? Har for tiden Telenor men de gir bare 4G her jeg bor i innlandet i Agder. Da regner jeg med at saga mobil ikke er bedre siden de bruker Telenors nett.
Smidig bytte, hyggelig pris, god Telenor fart, og topp kundeservice!
God servive både kunde og service ! Alltid hjelpsom ved henvendelser .
Alltid lett åkome i kontakt med, og veldig serviceinnstilte
Hei! Vi forsøker å gjøre vårt aller beste for at våre kunder skal ha en positiv opplevelse med med Saga Mobil, og er glade for din tilbakemelding. Hilsen oss på kundesenteret i Saga Mobil.
Feil under portering feil på ab data kostnadene går huttigerw enn hoss konkurrenter.
Hei! Leit å høre at du ikke er fornøyd. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så er vi klare til å hjelpe deg på nr 91769000 eller [email protected]
Har litt samme opplevelse som Kristian, som skrev annen anmeldelse på denne sida. Man blir lovet "gull og grønne skoger", meeeen det tar ikke lang tid før vinninga går opp i spinninga. Jeg hadde også Telenor før, går helt sikkert tilbake til dem, om ikke prisen blir på samme nivå som da vi først hadde abonnement fra Saga....
Hei! Leit å høre at du ikke er fornøyd. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så er vi klare til å hjelpe deg på nr 91769000 eller [email protected]
I dag fikk jeg kreditnota på beløpet de først hadde feilaktig fakturert meg for, og det er bra. Men håper de slutter å la folk tro at de ringer fra Telenor. Torgeir
Serviceinstilt og bra kundeservice , har ordnet en bra løsning for meg. Takk.
Saga Mobil er "smarte" og gir seg ut for å vere Telenor. Eg var dum nok til å sei ja til å avtale, sidan eg trudde dei var ifrå Telenor. Ser det er mange som også reagerer på dette. Syns dette er ein sleip strategi ifrå Saga Mobil å lure folk på denne måten, og noko dei kjem til å tape på i lengden. Eg ville umiddelbart angre på avtalen etter eg skjønte dette, men det lot dei meg ikkje gjere. Selskapet framstår som useriøst og eg anbefaler folk å halde seg unna.
Hei Mikal. Vi håper at du kan ta kontakt med oss på telefon 91769000 eller [email protected] slik at vi kan få ryddet opp i dette, vi ønsker ikke under noen omstendigheter å framstå som Telenor, dette er høyst beklagelig. Håper du tar kontakt.
Byttet til Saga mobil etter at jeg ble oppring fra hyggelig selger. Fikk en utrolig god pris. Tjenesten fungerer like bra som mitt tidligere abonnement hos Telenor....og dette til nesten halve prisen!! Hadde på et tidspunkt problemer med mobilen. Ringte da Saga og fikk da veldig bra hjelp til tross for at det ikke var abonnementet, men telefonen det var noe galt med.
Ingen ventetid hos kundeservice, superfornøyd også med prisene!
Tusen takk Leif for at du er fornøyd med vår kundeservice og våre priser. Ønsker deg en fortsatt fin dag!
Godt fornøyd med Saga mobil. Perfekt for de som setter pris på god service og god dekning
Hei Elias, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fortsatt fin sommer :-)
Vi har 10+ abonnement og sentralbord hos Saga Mobil. Alt har fungert problemfritt fra første stund. Dekningen er upåklagelig og prisene er gode. Må også gi litt skryt til kundeservicen som er imøtekommende og hjelpsomme.
Hei Ola Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og våre priser, og vi setter stor pris på at du tar deg tid til å sende din tilbakemelding!
Kjempefornøyd med produkt, pris og service. Dem har også konkurransedyktige priser og tjenester.
Hei Sigmund og takk for ei nydelig tilbakemelding. Den setter vi stor pris på!
Er superfornøyd med at Saga Mobil AS bruker Telenor ASA sitt nett. Og at jeg med mobilabonnement hos Saga Mobil AS totalt betaler 149 kr. pr. måned. For min del er det ikke noe å klage på når det gjelder mitt abonnement hos Saga Mobil AS eller Telenor ASA sitt nett. Alt har i årene jeg har vært kunde hos Saga Mobil AS fungert utmerket. Anbefaler Saga Mobil AS og Telenor ASA sitt nett. Mvh. Berit F.
Hei Berit. Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding. Ønsker deg en fortsatt fin sommer :-)
Ble oppringt fra selger, hvor det først hørtes ut som han ringte fra Telenor. Jeg pleier ikke å svare selgere på telefon, men da jeg har vært kunde hos Telenor i over 40 år, så snakket jeg med ham. Han fikk lurt meg til å bytte til dem, til bedriftsabonnement, til tross for at jeg sa at mitt organisasjonsnr skulle legges ned. Det ble ikke snakket om bindingstid, da jeg oppdaget det, fikk jeg beskjed om at angrefristen ikke gjaldt, da jeg nå var bedriftskunde. Jeg var ikke bedriftskunde, men forbruker da selger ringte meg men det hadde visst ikke noe å si. For at jeg skal få mitt telefonnummer over til privat, må jeg betale kr 3000,- + mva. Det er mye for en som er pensjonist. Dette er et useriøst firma på alle måter. Styr langt unna !!
Beklager, ring oss gjerne for å løse opp i dette.