SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Føler meg rett og slett svindlet. Selger ringer meg og oppgir at han ringer fra Telenor. Jeg sier jeg er litt opptatt og er usikker på hvilken avtale jeg har i mitt nåværende abonnement. Jeg antyder jeg har 15 Gb til en gitt pris noe selger sier han kan bekrefte når har går inn på nettsiden til mitt nåværende mobilleverandør. jeg aksepterer SMB tilbud under forutsetning av at dette er et bedre tilbud enn det jeg har. Etter arbeidstid slutt sjekker jeg og finner ut at jeg har 40 GB og sender en agremelding til selger. Han sier da at jeg allerede har akseptert. Når jeg referer til min angrerett svarer SMB at avtalen ble gjort med mitt enkeltmannsforetak og at jeg ikke har angrerettighet. Jeg har altså gjennom bevisst feilinformasjon fra SMB gått fra en avtale med 40 GB til 20 uten mulighet til å angre på avtalen, selv ikke etter ett døgn etter aksept. Jeg mener dette er urimelig og at SMB burde vise såpass forståelse men kjører bare jusen mot mot meg. Dette er rett og slett urimelig og trist.
Hei Ketil, Selgere skal i salgs samtale informere om at vi er en selvstendig norsk mobiloperatør, men at vi har full Telenor dekning. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Dette tar vi på alvor. I verifiseringen, samt i SMS som bekreftes før avtaleinngåelse, informeres det om org.nummer avtalen tegnes på, eventuell avtaletid og abonnement. Send gjerne en e-post til [email protected] med mer informasjon om saken, så kan vi ta en ny gjennomgang. Mvh Ida SMB Mobil
Fungerer bra stortsett, men er noe manglende dekning i Finnmark så sku gjerne sett at det ble utbedret
Hei Espen, Takk for en hyggelig omtale! Vi gir alle våre kunder full Telenor dekning, så nettet vårt følger deres utbyggingsplaner. Vi kan ikke si noe sikkert, men ikke se bort fra at dekningen vil utbedres i Finnmark områdene også 🙂 Mvh Ida SMB Mobil
Hyggelig og informativ kundeservice som leverer som lovet.
Hei Steinar, Tusen takk for den positive omtalen. Det er godt å høre at du opplever vår kundeservice som hyggelig og informativ. Det er viktig for oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
SMB mobil er et ryddig selskap De svarer raskt på kundesenteret, ordner greit opp og ikke minst- trivelige å prate med Billige å bruke er de også
Hei Per, Takk for din positive tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservice og priser! Vi skal gjøre det vi kan for at du forblir en fornøyd kunde hos oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Kjenner meg godt ivaretatt her i SMB mobil. Opplever god service og er mer fornøyd en hva jeg hadde forventet meg. Anbefaler de for deg også.
Hei Laila, Takk for din positive tilbakemelding! Jeg blir veldig glad for å høre at du kjenner deg godt ivaretatt hos oss og at du er mer fornøyd enn hva du hadde forventet! Din tilbakemelding er videreformidlet til vår kundeservice. Vi setter stor pris på din anbefaling. Mvh Birgitte SMB Mobil
Gunstig priset bedriftsabonnement med telenordekning i ryggen. Bra kundesenter
Hei Arne, Tusen takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd og vi skal gjøre det vi kan for at du forblir en fornøyd kunde hos oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Gikk over SMB Mobil for 6 mnd.siden. Holder det som ble lovet 👍
Hei Terje, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er en fornøyd kunde hos oss og vi skal gjøre det vi kan for at du forblir det. Mvh Birgitte SMB Mobil