⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SMB Mobil
3.7
931 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
931 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
67%
Bra
67% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 931 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
447
193
21
13
257
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig bra

Omtale av  Turi

Jeg er veldig fornøyd og de ringer meg og følger opp

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:23

Hei Turi, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår service, og at vår oppfølging over telefon har vært til hjelp for deg. Å høre at våre kunder setter pris på den personlige oppfølgingen de får, motiverer oss til å fortsette med dette arbeidet. Vi ser frem til å fortsette å støtte deg i tiden som kommer. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Et useriøst mobilselskap

Omtale av  Alex W

Inngikk avtale da jeg ble garantert full Telenordekning (4 "stolper på bobiltelefonen mot de 2 som jeg allerede hadde). Ble også lovet at jeg kunne kansellere abonnementet dersom SMB ikke klarte å innfri sitt løfte. Ingen av disse to løftene ble innfridd! Jeg ble gjort oppmerksom på at avtalen vi inngikk, ble tatt opp på bånd og jeg forsikret meg derfor om at ovennevnte løfter ble gjentatt under opptaket. I ettertid ba jeg om kopi av opptaket. Hva tror du at svaret lød? Jo, "det ble slettet straks etter at du hadde akseptert tilbudet". Dersom dette stemmer, sliter jeg med å forstå opptakets hensikt. I mitt enfold trodde jeg at dette var en dokumentasjon som skulle ivareta begge parters rettsikkerhet. I dag er jeg overbevist om at opptaket fortsatt finnes, at SMB er kjent med innholdet og at man derfor ikke ønsker å gjøre det tilgjengelig for meg. Nå har jeg sendt diverse e-poster om abonnementet til firmaet, men får ingen svar. Lurer på hvor seriøsiteten og profesjonaliteten har blitt av? - Jeg vet i hvert fall at man ikke finner den hos SMB.

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:22

Hei Alex W, Takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse med oss. Det er veldig viktig for oss å høre om slike situasjoner, slik at vi kan jobbe med forbedringer. Selv om vi etter policy sletter opptak i tråd med GDPR-regelverket for personvern, tar vi din bekymring seriøst. Det er viktig for oss å oppklare eventuelle misforståelser og sørge for at du får den oppfølgingen du trenger. Jeg vil gjerne sørge for at saken din blir sett på igjen. Kan du sende oss en ny e-post til [email protected] med referanse til denne samtalen? Slik kan vi sikre at din henvendelse blir prioritert og behandlet raskt. Din tilfredshet og tillit er viktig for oss, og vi ønsker å vise deg den profesjonaliteten du forventer og fortjener. Mvh, Birgitte SMB Mobil

SMB MOBIL ER SVINDLERE!

Omtale av  Jan

Som så mange andre her ble også jeg lurt av selger som utga seg å være fra min leverandør Talkmore. Den muntlige avtalen som jeg ble lurt til å svare ja på i en sms uten at jeg hadde fått noe tilsendt var noe helt annet enn det jeg fikk tilsendt to uker senere. Jeg ga klar beskjed til selger at dette ikke var det jeg ble tilbudt og at jeg ville kansellere avtalen. Dette ble gjort i sms dialog med selger. Han har ikke kansellert eller sagt opp avtalen og de sender meg nå faktura for abonnement selv om jeg aldri har brukt simkortet deres. Heldigvis klarte jeg å få avtale uten bindingstid, men må altså betale faktura for 3 måneder uten å benytte tjenesten. STYR UNNA DISSE SVINDLERNE!

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:20

Hei Jan, Takk for at du deler din opplevelse. Vi tar dette på alvor og det er viktig for oss at all kommunikasjon fra våre selgere er korrekt og tydelig. Det du beskriver, med misforståelser rundt avtalen og oppfølging, er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve tjenestene våre. Vi ønsker alltid at våre kunder tar kontakt med vår kundeservice og ikke direkte med selger. Siden du har vært i kontakt med selger og ikke fått avtalen kansellert som ønsket, ber vi deg sende oss en e-post til [email protected] med detaljer om saken. Vi vil se nærmere på dialogen du hadde med selgeren og fakturasituasjonen din. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Skuffet og fortvilet

Omtale av  Margrete

Syns det er helt forkastelig hvordan de går etter mindre bedrifter og lover gull og grønne skoger, men når det viser seg at det ikke er det de lovet allikevel så er det umulig å komme ut av avtalen uten å betale masse penger. Jeg er så innmari fortvilet og sitter nå med høyere mobilutgifter enn noen gang. Har vært i kontakt med kunderservice flere ganger og de rikker ikke en tomme. Jeg burde selvfølgelig lest den "lille skriften"...men fortsatt like fortvilende!! Jeg regner nesten med at de går konkurs innen året er omme!

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:17

Hei Margrete, Takk for at du delte din erfaring med oss. Det er trist å høre at du føler deg misfornøyd og at du opplever økte mobilutgifter. Vi ønsker ikke at noen skal sitte igjen med den følelsen etter å ha valgt oss. Vi tar det du sier på alvor og ønsker å se på saken din nærmere. Hvis du fortsatt har ubesvarte spørsmål eller uavklarte problemer etter å ha snakket med kundeservice, ber vi deg kontakte oss igjen på [email protected]. Gi oss en sjanse til å gjennomgå situasjonen din på nytt og se om det er noe mer vi kan gjøre. Mvh, Birgitte SMB Mobil

STYR UNNA! Svindel!

Omtale av  Marie

SVINDEL! Jeg fikk nettopp enkeltpersonsforetak, noe de utnyttet med en gang jeg var registrert som bedrift. De er uetiske, informerer ikke om ekstrakostnader eller bruddgebyr. SMB gir seg ut for å være Telenor, hvilket jeg faller for. Avtalen med Telenor ser ikke legit ut, og kundeservice er umulig å få tak i. Ikke takk JA til SMB!

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:15

Hei Marie, Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vi skal aldri utgi oss for å være en annen operatør og hvis vår selger har gitt det uttrykket tar vi det veldig alvorlig og ønsker å undersøke denne saken nærmere for å forstå hva som har skjedd. Hvis du ikke allerede har fått saken din løst, ber jeg deg vennligst om å kontakte oss direkte på [email protected] med detaljer rundt din erfaring. Vi er forpliktet til å rette opp i eventuelle feil og forbedre vår kundeservice. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd

Omtale av  Marlene S

Har aldri hatt noen problemer og får raskt hjelp om det skulle være noe 😊

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:11

Hei Marlene, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med vår service og at vi har kunnet hjelpe deg raskt når du har hatt behov for det. 😊 Vi setter stor pris på din støtte og er her for deg om du skulle trenge noe mer. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Svindel med SMB mobil

Omtale av  Ottar

Her etter og fått montert Sim i mobilen måtte løpe eiendommen rundt for og få dekning . 2 dager uten dekning ( har driftsalarm ect ect ) så byttet jeg tilbake til Telenor . Krever bare kr 11000,- for oppsigelse av abonnement !! Har varslet inkasso selskap at 1 dag møtes vi fortsetter de med og kreve meg for dette ! Har selger opplyst om dette avbrudd beløp ? Ingen vettug oppadgående hadde tegnet avtale da !!

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:10

Hei Ottar, Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Jeg beklager for eventuelle misforståelser og de utfordringene du har møtt med dekningen. Vi forstår viktigheten av pålitelig mobildekning for våre kunder. Alle våre kunder skal ha samme dekning som Telenor sine egne kunder. Når det gjelder bruddgebyret du nevner, er det viktig for oss å sikre at alle våre kunder får klar informasjon om eventuell avtaletid knyttet til våre abonnementer ved avtaleinngåelse. Jeg beklager hvis dette ikke ble formidlet tydelig nok i ditt tilfelle. Hvis saken din ikke er løst kan du sende oss en e-post til [email protected] med din kontaktinformasjon og detaljer om saken. Så kan vi ta en ny gjennomgang av hva som har skjedd. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener
Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR