SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Syns det er helt forkastelig hvordan de går etter mindre bedrifter og lover gull og grønne skoger, men når det viser seg at det ikke er det de lovet allikevel så er det umulig å komme ut av avtalen uten å betale masse penger. Jeg er så innmari fortvilet og sitter nå med høyere mobilutgifter enn noen gang. Har vært i kontakt med kunderservice flere ganger og de rikker ikke en tomme. Jeg burde selvfølgelig lest den "lille skriften"...men fortsatt like fortvilende!! Jeg regner nesten med at de går konkurs innen året er omme!
Hei Margrete, Takk for at du delte din erfaring med oss. Det er trist å høre at du føler deg misfornøyd og at du opplever økte mobilutgifter. Vi ønsker ikke at noen skal sitte igjen med den følelsen etter å ha valgt oss. Vi tar det du sier på alvor og ønsker å se på saken din nærmere. Hvis du fortsatt har ubesvarte spørsmål eller uavklarte problemer etter å ha snakket med kundeservice, ber vi deg kontakte oss igjen på [email protected]. Gi oss en sjanse til å gjennomgå situasjonen din på nytt og se om det er noe mer vi kan gjøre. Mvh, Birgitte SMB Mobil
SVINDEL! Jeg fikk nettopp enkeltpersonsforetak, noe de utnyttet med en gang jeg var registrert som bedrift. De er uetiske, informerer ikke om ekstrakostnader eller bruddgebyr. SMB gir seg ut for å være Telenor, hvilket jeg faller for. Avtalen med Telenor ser ikke legit ut, og kundeservice er umulig å få tak i. Ikke takk JA til SMB!
Hei Marie, Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vi skal aldri utgi oss for å være en annen operatør og hvis vår selger har gitt det uttrykket tar vi det veldig alvorlig og ønsker å undersøke denne saken nærmere for å forstå hva som har skjedd. Hvis du ikke allerede har fått saken din løst, ber jeg deg vennligst om å kontakte oss direkte på [email protected] med detaljer rundt din erfaring. Vi er forpliktet til å rette opp i eventuelle feil og forbedre vår kundeservice. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Har aldri hatt noen problemer og får raskt hjelp om det skulle være noe 😊
Hei Marlene, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med vår service og at vi har kunnet hjelpe deg raskt når du har hatt behov for det. 😊 Vi setter stor pris på din støtte og er her for deg om du skulle trenge noe mer. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Her etter og fått montert Sim i mobilen måtte løpe eiendommen rundt for og få dekning . 2 dager uten dekning ( har driftsalarm ect ect ) så byttet jeg tilbake til Telenor . Krever bare kr 11000,- for oppsigelse av abonnement !! Har varslet inkasso selskap at 1 dag møtes vi fortsetter de med og kreve meg for dette ! Har selger opplyst om dette avbrudd beløp ? Ingen vettug oppadgående hadde tegnet avtale da !!
Hei Ottar, Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Jeg beklager for eventuelle misforståelser og de utfordringene du har møtt med dekningen. Vi forstår viktigheten av pålitelig mobildekning for våre kunder. Alle våre kunder skal ha samme dekning som Telenor sine egne kunder. Når det gjelder bruddgebyret du nevner, er det viktig for oss å sikre at alle våre kunder får klar informasjon om eventuell avtaletid knyttet til våre abonnementer ved avtaleinngåelse. Jeg beklager hvis dette ikke ble formidlet tydelig nok i ditt tilfelle. Hvis saken din ikke er løst kan du sende oss en e-post til [email protected] med din kontaktinformasjon og detaljer om saken. Så kan vi ta en ny gjennomgang av hva som har skjedd. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ble nok en gang oppring av en selger fra SMB mobil som presenterer seg som hun ringer fra telenor mobil. Dette har jeg ved tidligere tilbakemelding blitt livet at skal endres på. Nå 1-2 år etter forrige anmeldelse presenterer selger seg helt likt for å gi inntrykk av å ringe fra Telenor. Etter min mening ren svindel!
Hei Ketil, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, og jeg beklager på det sterkeste at du igjen har opplevd en situasjon hvor en selger har presentert seg på en måte som gir inntrykk av at de ringer fra Telenor. Dette er absolutt ikke i tråd med våre retningslinjer eller den praksisen vi ønsker å ha. Vi tar anklager om feilrepresentasjon svært alvorlig, og det du beskriver, skal definitivt ikke skje. Jeg beklager ulempene dette har medført for deg og ønsker gjerne å diskutere saken nærmere. Kan du vennligst kontakte oss direkte på [email protected] med detaljer rundt din opplevelse? Vi ønsker gjerne tidspunkt du ble kontaktet og på hvilket telefonnummer. Dette vil hjelpe oss i vår videre oppfølging. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ikke roll over bedrift, holder bare ikke i kampen mot de andre lavprisselskapene
Hei Kenneth, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss å høre fra våre kunder om hvordan vi kan forbedre våre tjenester. Jeg beklager for eventuell forvirring; vi tilbyr faktisk rollover på våre abonnementer, men det er sant at for de aller største datapakkene, som 100 GB og større, gjelder ikke denne fordelen. Vi forstår at dette kan være en begrensning for noen av våre kunder, og vi tar din tilbakemelding seriøst som en del av vår vurdering for fremtidige forbedringer. Vi jobber kontinuerlig med å tilpasse våre tilbud for å møte våre kunders behov og for å være konkurransedyktige i markedet. Din tilbakemelding er verdifull i dette arbeidet. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Større faktura enn avtalt,kontakter kundeservice ang dette.
Hei Øyvind, Takk for at du gir oss beskjed om din bekymring angående fakturaen. Det er viktig for oss at all fakturering er i tråd med det som er avtalt, og vi beklager hvis det har oppstått en feil i dette tilfellet. Det er bra du har tatt kontakt med kundeservice; de vil gjennomgå saken din nøye for å sikre at eventuelle feil blir rettet opp og at du blir fakturert korrekt i henhold til avtalen din. Hvis du har ytterligere spørsmål eller trenger mer assistanse etter at du har snakket med kundeservice, ikke nøl med å kontakte oss igjen på [email protected]. Vi er her for å hjelpe deg og ønsker å sikre at du er fornøyd med våre tjenester. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil