SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rimelig og godt levert uten problemer. Kan trygt anbefales videre.
Hei Tor S, Takk for den flotte omtalen! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med våre tjenester og finner dem rimelige og problemfrie. Din anbefaling betyr mye for oss, og vi er takknemlige for at du deler din positive erfaring med andre. Vi ser frem til å fortsette å levere den kvaliteten du forventer. Takk for at du stoler på oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Jeg er veldig fornøyd og det tar ikke lang tid og få svar når man ringer
Hei Tom H, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med vår service og at du raskt får svar når du tar kontakt med oss. Å tilby rask og effektiv kundeservice er noe vi virkelig verdsetter og jobber hardt for å opprettholde. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Fungerer utmerket, god service og alt fremkommer som avtalt.
Hei Tor K, Det er fantastisk å høre at alt fungerer utmerket for deg, og at du er fornøyd med servicen vår samt at alt går som avtalt. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og er glade for at du har en positiv opplevelse med oss. Takk for at du deler, og takk for at du er kunde hos oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Jeg er veldig fornøyd og de ringer meg og følger opp
Hei Turi, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår service, og at vår oppfølging over telefon har vært til hjelp for deg. Å høre at våre kunder setter pris på den personlige oppfølgingen de får, motiverer oss til å fortsette med dette arbeidet. Vi ser frem til å fortsette å støtte deg i tiden som kommer. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Inngikk avtale da jeg ble garantert full Telenordekning (4 "stolper på bobiltelefonen mot de 2 som jeg allerede hadde). Ble også lovet at jeg kunne kansellere abonnementet dersom SMB ikke klarte å innfri sitt løfte. Ingen av disse to løftene ble innfridd! Jeg ble gjort oppmerksom på at avtalen vi inngikk, ble tatt opp på bånd og jeg forsikret meg derfor om at ovennevnte løfter ble gjentatt under opptaket. I ettertid ba jeg om kopi av opptaket. Hva tror du at svaret lød? Jo, "det ble slettet straks etter at du hadde akseptert tilbudet". Dersom dette stemmer, sliter jeg med å forstå opptakets hensikt. I mitt enfold trodde jeg at dette var en dokumentasjon som skulle ivareta begge parters rettsikkerhet. I dag er jeg overbevist om at opptaket fortsatt finnes, at SMB er kjent med innholdet og at man derfor ikke ønsker å gjøre det tilgjengelig for meg. Nå har jeg sendt diverse e-poster om abonnementet til firmaet, men får ingen svar. Lurer på hvor seriøsiteten og profesjonaliteten har blitt av? - Jeg vet i hvert fall at man ikke finner den hos SMB.
Hei Alex W, Takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse med oss. Det er veldig viktig for oss å høre om slike situasjoner, slik at vi kan jobbe med forbedringer. Selv om vi etter policy sletter opptak i tråd med GDPR-regelverket for personvern, tar vi din bekymring seriøst. Det er viktig for oss å oppklare eventuelle misforståelser og sørge for at du får den oppfølgingen du trenger. Jeg vil gjerne sørge for at saken din blir sett på igjen. Kan du sende oss en ny e-post til [email protected] med referanse til denne samtalen? Slik kan vi sikre at din henvendelse blir prioritert og behandlet raskt. Din tilfredshet og tillit er viktig for oss, og vi ønsker å vise deg den profesjonaliteten du forventer og fortjener. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Som så mange andre her ble også jeg lurt av selger som utga seg å være fra min leverandør Talkmore. Den muntlige avtalen som jeg ble lurt til å svare ja på i en sms uten at jeg hadde fått noe tilsendt var noe helt annet enn det jeg fikk tilsendt to uker senere. Jeg ga klar beskjed til selger at dette ikke var det jeg ble tilbudt og at jeg ville kansellere avtalen. Dette ble gjort i sms dialog med selger. Han har ikke kansellert eller sagt opp avtalen og de sender meg nå faktura for abonnement selv om jeg aldri har brukt simkortet deres. Heldigvis klarte jeg å få avtale uten bindingstid, men må altså betale faktura for 3 måneder uten å benytte tjenesten. STYR UNNA DISSE SVINDLERNE!
Hei Jan, Takk for at du deler din opplevelse. Vi tar dette på alvor og det er viktig for oss at all kommunikasjon fra våre selgere er korrekt og tydelig. Det du beskriver, med misforståelser rundt avtalen og oppfølging, er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve tjenestene våre. Vi ønsker alltid at våre kunder tar kontakt med vår kundeservice og ikke direkte med selger. Siden du har vært i kontakt med selger og ikke fått avtalen kansellert som ønsket, ber vi deg sende oss en e-post til [email protected] med detaljer om saken. Vi vil se nærmere på dialogen du hadde med selgeren og fakturasituasjonen din. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Syns det er helt forkastelig hvordan de går etter mindre bedrifter og lover gull og grønne skoger, men når det viser seg at det ikke er det de lovet allikevel så er det umulig å komme ut av avtalen uten å betale masse penger. Jeg er så innmari fortvilet og sitter nå med høyere mobilutgifter enn noen gang. Har vært i kontakt med kunderservice flere ganger og de rikker ikke en tomme. Jeg burde selvfølgelig lest den "lille skriften"...men fortsatt like fortvilende!! Jeg regner nesten med at de går konkurs innen året er omme!
Hei Margrete, Takk for at du delte din erfaring med oss. Det er trist å høre at du føler deg misfornøyd og at du opplever økte mobilutgifter. Vi ønsker ikke at noen skal sitte igjen med den følelsen etter å ha valgt oss. Vi tar det du sier på alvor og ønsker å se på saken din nærmere. Hvis du fortsatt har ubesvarte spørsmål eller uavklarte problemer etter å ha snakket med kundeservice, ber vi deg kontakte oss igjen på [email protected]. Gi oss en sjanse til å gjennomgå situasjonen din på nytt og se om det er noe mer vi kan gjøre. Mvh, Birgitte SMB Mobil