SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer bra, både på tlf og ekstra brikke til pad. Denne brukes til navigasjon i båt og som tv på hytta.
Hei Terje, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Som et tips, så kan man ha opptil 9 ekstra brikker / datakort per abonnement. Så vil du slippe å bytte plass på det, ta kontakt med kundeservice så kan du ha en brikke fast på hvert sted 😊 Mvh Ida SMB Mobil
God pris og dekning. Enkel app med oversikt over forbruk og faktura. Ikke noe å klage på
Hei Mari, Takk for den fine omtalen fra deg. Supert å høre du er fornøyd med appen vår, i tillegg til dekning og pris! 😀 Mvh Ida SMB Mobil
Veldig enkel og bra leverandør. Veldig enkel å regulere avtalen etter behov!!
Hei Tore, Takk for den hyggelige omtalen fra deg. Man pleier å si at det enkle er ofte det beste, å det beste er akkurat det vi ønsker for alle våre kunder 😄 Mvh Ida SMB Mobil
Knallbra! Meget bra pris og dekning. Kan anbefales.
Hei Arne, Takk for den hyggelige omtalen 🤩 Hos oss har du full Telenor dekning, samtidig som vi alltid jobber mot å være prisleder for mindre bedrifter. Så en slik tilbakemelding som dette setter vi veldig pris på! Mvh Ida SMB Mobil
Det er heilt greit. Har ingenting å klage, på så langt.
Hei Anny, Takk for tilbakemeldingen fra deg. Om det skulle være noe du lurer på en gang, er du alltid velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice 🙂 Mvh Ida SMB Mobil
Funker bra på jobb, hjemme og hytte. Routern på hytta har god dekning og gir mulighet for jobb og tv.
Hei Rune, Takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Herlig å høre du er godt fornøyd med oss der du ferder og oppholder deg! Mvh Ida SMB Mobil
Ble oppringt av en fyr som hadde fått nyss i av min avtale med Telenor hadde blitt endret pga. interne endringer av abonnement i Telenor (noe jeg ikke hadde opplevd noen konsekvenser av). Han overbeviste meg om at disse endringene ville merkes etterhvert, og kunne dermed garantere at jeg ville få mer data og billigere pris hos SMB + gratis juli siden jeg hadde forhåndsbetalt den mnd hos Telenor. Midt i første måned kom det opp at data var oppbrukt. Dette var rett før ferie og utenlandstur så jeg ringte og gav beskjed om at dette må løses asap da jeg er avhengig av internett ifbm. jobben min. De satt meg opp på 50 GB, og jeg fikk sjokk når regningen kom. For det første var jeg blitt fakturert diverse beløp for juli, og full pris august og september. Så var det ekstra avgifter som jeg ikke forstod hva var og på toppen var markedsførte priser oppgitt uten mva, så det som skulle være 399kr ble jo 478,95kr var jo en mye dårligere deal enn hos Telenor. I tillegg var det elendig praktikalitet for å betale faktura; jeg kunne ikke kopiere konto/kid/beløp for å legge inn i nettbanken (måtte skrive det ned for å føre detaljene inn i nettbanken) så dette var aldeles ikke my cup of tea. Skikkelig dårlig gjort å lure travle kunder som har nok å styre med ved å oppgi pris eks mva, slik at det bare blir merarbeid å finne ut hva i huleste beløpene på fakturaen betyr. Ja jeg vil nesten kalle det svindel. Har bedt Telenor avslutte meg hos SMB asap!
Hei Kristi, Takk for din tilbakemelding. Som hos de fleste er første faktura alltid litt høyere, da den er fra dagen man startet. Beskrivelse av hva faktura gjelder for ligger på side 2 og utover, hvor det også står dato for periode fakturert eller kreditert. Er noe usikkert er du alltid velkommen til å ta kontakt med kundesenteret vårt, så hjelper vi gjerne våre kunder om noe er usikkert! I SMS bekreftelsen og den muntlige verifikasjonen med selger, oppgis det blant annet at priser er eks mva da vi tilbyr bedriftsabonnement. Det er veldig leit å høre du tenker avslutte hos oss. Du kan gjerne kontakte oss på [email protected], så hjelper vi deg se på dette sammen. Mvh Ida SMB Mobil