SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det forferdelige er at selger ikke gav meg de opplysningene han skulle. For. eksempel at det var 36 månders bindingstid. Det er ingen andre som har så lang bindingstid. Jeg også trodde det var telenord som ville gi meg et bedre tilbud. Og prisen var jo ikke enestående som selger skiltet med, han hadde jo ikke tatt med momsen. Så nå sitter jeg med et dyrt abonnement som jeg må slite med i tre år. Ikke vet jeg om det er dekning der jeg bor heller. Når selger leser opp betingelsene har dere kanskje alt på det rene, for som kunde oppfatter du ikke alt som blir sagt i stort tempo. Og dere gadd heller ikke svare meg når jeg angret. I stedet kom det en høy rekning på over 5000,- kroner, snakk om om å gå i baret.
Hei Inger, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt en negativ erfaring med vår selger. Det er aldri vår intensjon at våre selgere skal fremstå som representanter for en annen operatør, som Telenor, og det er alvorlig for oss hvis dette har skjedd. Videre skal vi gi til tydelig informasjon om våre priser og avtaletider. Dette inkluderer å opplyse om priser eksklusiv moms og eventuelle avtaletider. Denne informasjonen skal gis både i samtale med selger og stå i SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse. Hvis disse trinnene ikke har blitt fulgt korrekt, så har det skjedd en feil fra vår side. Alle våre kunder skal ha full Telenor-dekning. Jeg ønsker gjerne å få tatt en gjennomgang av saken. Vennligst kontakt oss på [email protected], så vi kan finne en rettferdig løsning og forhåpentligvis gjenopprette din tillit til oss. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ble oppringt hos selger og fortalt at de ringer fra Telenor, noe som ikke stemmer. De forsøker å fange tilfeldige eiere av ENK inn i en bundet 3 års kontrakt for bedrifter, hvor du da sier vekk dine forbrukerrettigheter det øyeblikket du godtar tilbudet. I tillegg er den oppgitte prisen før mva, så abonnementet blir sannsynligvis dyrere enn det var. I I tillegg til alt dette får kontaktpersonen som ringte deg myndighet til å begå endringer i ditt abonnement når som helst, uten at du har noe du skulle sagt. Ren svindel. Dersom du signerte dette tilbudet bør du si det opp snarest. Gebyret du da får bør du bestride, siden de driver med svindel.
Hei Jan, Takk for tilbakemeldingen din. Våre selgere skal aldri fremstå som om de ringer fra Telenor. Vi er en selvstendig mobiloperatør, men benytter oss av Telenor sin dekning. Vi tar anklager om villedende salg alvorlig og vil gjerne se nærmere på denne saken. Informasjon om avtaletid, mobiloperatør og priser eks mva skal opplyses i samtale med selger i tillegg til at det fremgår av vår SMS som sendes i forkant av avtaleinngåelse. Enhver endring i abonnementet krever kundens samtykke, og våre kunder skal alltid ha full kontroll. Vennligst kontakt oss på [email protected] med detaljer, så kan vi se på saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Trodde virkelig det var Telenor som ville hjelpe meg med å få ned prisen på mine abbonnement der hos dem. Seinere enn mitt i samtalen gikk det plutselig opp for meg at dette ikke var Telenor. Så satt jeg i saksa. Ble ikke fortalt om noe bruddgebyr heller; og hva jeg nå gjør i forhold til Telenor.
Hei Tommy, Takk for din henvendelse. Vi skal aldri gi inntrykk av at vi er Telenor, og dette tar vi veldig alvorlig. Vi er en selvstendig operatør som benytter Telenors nett, og dette skal alltid kommuniseres av våre selgere. Jeg beklager dersom du har fått feilinformasjon i salgsfasen og jeg ønsker gjerne å se nærmere på denne saken og samtidig hjelpe deg videre. Send oss gjerne en e-post til [email protected]. Så skal vi gjøre vårt beste for å løse situasjonen på en tilfredsstillende måte. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Først vil jeg nevne at jeg ikke likte framgangsmåten selger brukte. Følte meg litt lurt i etterkant da det var flere viktige elementer som ikke ble nevnt. Virker som appen og nettsiden er litt i en slags "betafase". Ikke helt gjennomtenkt/ testet. Har hatt mange telefoner til kundeservice, de er svært hyggelige/ behjelpelige. For min del kan jeg gjerne ta noen telefoner så lenge det ikke er lang ventetid og at kundeservice ordner det som problemet. Regner med at det blir bra når de har fått luket vekk "bugs" i systemet sitt. Hovedgrunnen til at jeg valgte å bytte er at de har Tyrkia med i EU pakken..
Hei Glenn, Takk for din tilbakemelding. Beklager dersom du ikke har fått korrekt informasjon fra vår selger, men jeg er glad for at du likevel har valgt å gi oss muligheten til å være din mobiloperatør. Vi skal gjøre vårt beste for at du forblir fornøyd kunde. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre plattformer. Jeg er glad for at kundeservicen vår har vært behjelpelig, og vi vil fortsette å jobbe med å optimalisere våre systemer for en enda bedre kundeopplevelse! Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ble ringt av en selger som gav meg noe som ved første øyekast var en god deal. Jeg ble forsikret om at det var ingen bindingstid, og jeg takket dessverre ja. Over helgen gjorde jeg research og fant ut det finnes betdre tilbud på markedet. Da jeg tok kontakt for å kansellere var det ingen forståelse, og jeg ble nødt å betale meg ut av avtalen jeg hadde inngått med tre måneders oppsigelsestid. Dette stod i en leke med vilkår som jeg dessverre ikke leste, så de har alt på det tørre. Synes det er en velsig ufin markedføringsmetode, og synd at selskaper bruker liten skrift for å skrape til seg noen hundrelapper. Anbefaler overhode ikke noen å inngå noen avtaler med dette selkapet.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager hvis det har vært misforståelse rundt avtaletid og oppsigelsestid. Selv om du ikke har avtaletid, opererer vi med en standard oppsigelsestid på bedriftsavtaler. Dette er vanlig praksis i bransjen. Dersom du har ytterligere spørsmål eller bekymringer, er du velkommen til å kontakte oss direkte på [email protected]. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Hyggelig selger. Lover « gull og grønne» skoger, men hva skjer når en går på limpinnen. Fanget i garnet. Må selv betale bruddgebyr med tidligere operatørselskap noe jeg uttrykkelig sa: jeg vil ikke ha noen kostnad for å bytte. Ikke noe problem, smb ordner dette, var svaret. Jeg fikk regningen selv, SMB vil ikke betale direkte til operatør. SMB godtar heller ikke min reservasjon for overgang. Min signatur er bindende selv om overgangen er 3 uker frem i tid. Er dette et selskap å satse på?
Hei Aslaug, Takk for tilbakemeldingen din. Det er viktig for oss å gi korrekt informasjon til våre kunder. SMB Mobil kan dekke kostnader ved operatørbytte hvis det er avtalt med selger, men det forutsetter at kunden selv legger ut for disse kostnadene. Deretter krediterer vi beløpet på kundens fakturaer over en periode. Vi beklager hvis det oppstod en misforståelse rundt dette under samtalen. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så vi kan gjennomgå saken din mer detaljert. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Litt startproblemer å få nummerene opp å gå på mine telefoner, men veldig god og seriøs service i forhold til at telefonen min ble hacket og god dekningsgrad med Telenor nettet.
Hei Bengt, Takk for tilbakemeldingen! Beklager trøbbelet i starten, men godt å høre at du fikk hjelp når telefonen din ble hacket. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med dekningen også. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil