SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Litt startproblemer å få nummerene opp å gå på mine telefoner, men veldig god og seriøs service i forhold til at telefonen min ble hacket og god dekningsgrad med Telenor nettet.
Hei Bengt, Takk for tilbakemeldingen! Beklager trøbbelet i starten, men godt å høre at du fikk hjelp når telefonen din ble hacket. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med dekningen også. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Funker bra, både telefondekning, meldinger, samt nett.
Hei Ola, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med dekningen og tjenestene våre. Vi jobber alltid for å sørge for at våre kunder har den beste opplevelsen! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Jeg ble oppringt av en hyggelig og pådrivende selger i fra smb mobil, de kunne tilby en mye lavere pris enn det jeg tidligere hadde, stemte på faktura også.
Hei Abdullahi S, Takk for din tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med tilbudet du fikk fra oss og at du hadde en positiv samtale med vår selger. Vi setter stor pris på at du delte din opplevelse! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Under samtalen presenterer deres selger seg som en under-representant av Telenor, snarere enn en uavhengig bedrift. I samtalen vi hadde med deres selger, ble vi informert om at den eneste endringen ville være navnet på fakturaen vår. Imidlertid har det blitt klart at denne uttalelsen ikke er korrekt. Det ble ikke nevnt noe om bytte av SIM-kort, Prising eks. moms, avtaletid eller bruddgebyrer. Bruddgebyrene er helt latterlige. Oppfordrer alle til å kontakte mobiloperatører selv om man ønsker bedre betingelser, hold dere unna telefonselgere. Alltid sjekk opp telefonselgeres selskap før du godtar noe som helst!
Hei Ken, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager misforståelsen og den opplevelsen du har hatt. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at de representerer et annet selskap, inkludert Telenor. Vi er en selvstendig aktør som benytter oss av Telenors nett. Informasjon om priser eksklusiv mva og avtaletid skal være tydelig formidlet i samtalen med selgeren og i den påfølgende SMS-en som bekreftes av kunden før avtaleinngåelsen. Veldig fint hvis du kan sende oss en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer, så kan vi se nærmere på saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Pris på faktura, det er mer enn pris som ble lovet pr mnd.
Hei Odd, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at det du blir forespeilet stemmer overens med det du faktisk blir fakturert for. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer, så vil vi undersøke dette. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ble oppringt av selger som eksplisitt (flere som hørte på høytaler) at han ringte fra Telenor. Foreslo å redusere prisen på min kones og mitt abonnement. Dette viser seg nå å være et helt annet selskap. Har prøvd å stoppe dette før endringsdato, men de sier at de har behandlingstid som er såpass lang at den går inn i abonnementet. Risikerer gebyrer for begge. Dette er ulovlig markedsføring og vi har satt advokat på saken.
Hei Jono, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at vi representerer et annet selskap, inkludert Telenor. Vi er en uavhengig aktør, selv om vi benytter Telenors nett. Vi tar denne type tilbakemelding svært alvorlig, og ønsker å komme til bunns i hva som har skjedd i din kontakt med oss. Dersom saken ikke allerede er løst ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer, så får vi tatt en gjennomgang. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ble oppringt av SMB mobil og kundebehandler spurte om jeg brukte mobilen mest til å ringe med eller til å surfe med. Jeg sa at jeg brukte den mest til å ringe med. Fikk et tilsynelatende godt tilbud, og ble bedt om å bekrefte tilbudet mens kundebehandler snakket med meg på telefonen via tekstmelding. Noe jeg var dum nok til å gjøre. Da det viste seg at tilbudet inneholdt kun 1GB data, sendte jeg straks en mail og ba om at jeg fikk trekke meg fra avtalen. Det fikk jeg, men har nå fått regning på 5500 kroner, som da kalles et endringsgebyr. Har ingen angrerett da jeg driver enkelpersonforetak, men vil advare andre som blir oppringt. Dette koster meg fem ganger mer enn mitt gamle abonnement gjorde på et år.
Hei Iren, Takk for din tilbakemelding. Dersom tilbudet presentert på telefon ikke samsvarer med det du har mottatt ønsker vi selvsagt å rette opp dette. Vi ønsker at du skal være fornøyd kunde! Send oss gjerne en e-post på [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer, slik at vi kan ta en gjennomgang for å finne en løsning. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil