SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Greie priser og betingelser, og utmerket kundeservice
Hei Dagfinn. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😄 Hos oss er vi dedikerte til å gi våre kunder personlig assistanse av høy kvalitet. Så det er alltid ekstra morro å høre kunder skryter av kundeservicen vår. Mvh Ida, SMB Mobil
Kjempefornøyd med god dekning, raskt svar når man ringer kundebehandler, slipper å sitte i kø å vente. Hyggelige stemmer når man ringer dem, og veldig hjelpsomme.
Hei Britt. Takk for en fin tilbakemelding 😀 Vi streber alltid for å gi det lille ekstra på kundeservice, så slike tilbakemeldinger varmer alltid. Mvh Ida, SMB Mobil
Billig og bra abonnement, og veldig rask og god service ved behov ☺️
Hei Hilde. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊 Det er utrolig koselig å høre du er godt fornøyd med oss! Det setter vi veldig pris på. Mvh Ida, SMB Mobil
Enkelt bytte, hjelpsom serviceavdeling, ok tilbud på telefoner
Hei Pjotr. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 🙂 Godt å høre du er fornøyd med bytte! Mvh Ida, SMB Mobil
Fornøyd, funker som det skal. Ingenting å klage på.
Hei Vebjørn. Takk for omtalen 😊 Flott å høre alt kjører sømløst for deg! Mvh Ida, SMB Mobil
IKKE SVAR 'JA' ... !!! SMB mobil benytter seg av en uetisk forretningsmodell spesielt rettet mot små bedrifter uten angrerett. Du blir lurt inn i en avtale med 3 års binding og skyhøye bruddgebyr! Telefonselger fikk meg til å tro at de var et underselskap hos Telenor. Da jeg ville kansellere avtalen, vel å merke før den var tatt i bruk, fikk jeg beskjed om å betale 18.000 kroner i bruddgebyr. Jeg tar saken videre til Brukerklagenemda ...
Hei Elisabeth. Takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre hvordan du oppfatter oss, vi ønsker jo fornøyde kunder og tilbyr alt fra ingen til opptil tre års avtaletid. Jo lengre avtaletid, jo bedre pris kan vi gi. Man skal aldri oppfatte selger fra noe annet enn fra SMB, så det er noe vi ser veldig strengt på. Send meg en melding på [email protected] med navn og telefonnummer det gjelder, så ønsker jeg ta en titt på dette for deg. Mvh Ida, SMB Mobil
Føler meg lurt. Fikk et kjempetilbud da jeg ble oppringt, med tilbud om 179,- i mnd. Det selger ikke sa var det var flere faste(!) gebyrer og avgifter som i utgangspunktet gjør abonnomentet dyrere enn det jeg ble solgt. Dette burde jo være inkludert i abonnomentet. Jeg betaler i rundt 400-500,- i mnd for ting jeg ikke aner hva er. Står «underholdningsgebyr» uten mer spesifikasjon. I tillegg er det bindingstid som gjør at jeg må betale bot dersom jeg bytter operatør. Sånn holder smbmobil på misfornøyde kunder i flere år og lurer penger ut av de. Ville ikke anbefalt smbmobil til min verste fiende.
Hei Enya. Takk for din tilbakemelding. Står det noe ala «underholdningsgebyr» er nok dette fra strex.no og er en privat betaling via mobilregningen din. Slik kan kundeservice alltid hjelpe deg med. Send meg en melding på [email protected] med mobilnummer og fakturanummer så ser vi på det sammen. Mvh Ida, SMB Mobil