SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
IKKE SVAR 'JA' ... !!! SMB mobil benytter seg av en uetisk forretningsmodell spesielt rettet mot små bedrifter uten angrerett. Du blir lurt inn i en avtale med 3 års binding og skyhøye bruddgebyr! Telefonselger fikk meg til å tro at de var et underselskap hos Telenor. Da jeg ville kansellere avtalen, vel å merke før den var tatt i bruk, fikk jeg beskjed om å betale 18.000 kroner i bruddgebyr. Jeg tar saken videre til Brukerklagenemda ...
Hei Elisabeth. Takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre hvordan du oppfatter oss, vi ønsker jo fornøyde kunder og tilbyr alt fra ingen til opptil tre års avtaletid. Jo lengre avtaletid, jo bedre pris kan vi gi. Man skal aldri oppfatte selger fra noe annet enn fra SMB, så det er noe vi ser veldig strengt på. Send meg en melding på [email protected] med navn og telefonnummer det gjelder, så ønsker jeg ta en titt på dette for deg. Mvh Ida, SMB Mobil
Føler meg lurt. Fikk et kjempetilbud da jeg ble oppringt, med tilbud om 179,- i mnd. Det selger ikke sa var det var flere faste(!) gebyrer og avgifter som i utgangspunktet gjør abonnomentet dyrere enn det jeg ble solgt. Dette burde jo være inkludert i abonnomentet. Jeg betaler i rundt 400-500,- i mnd for ting jeg ikke aner hva er. Står «underholdningsgebyr» uten mer spesifikasjon. I tillegg er det bindingstid som gjør at jeg må betale bot dersom jeg bytter operatør. Sånn holder smbmobil på misfornøyde kunder i flere år og lurer penger ut av de. Ville ikke anbefalt smbmobil til min verste fiende.
Hei Enya. Takk for din tilbakemelding. Står det noe ala «underholdningsgebyr» er nok dette fra strex.no og er en privat betaling via mobilregningen din. Slik kan kundeservice alltid hjelpe deg med. Send meg en melding på [email protected] med mobilnummer og fakturanummer så ser vi på det sammen. Mvh Ida, SMB Mobil
Byttet fra Talkmore som jeg var veldig fornøyd med, men fikk bedre pris med samme datamengde, samt beholdt Telenor-dekning.
Hei Jens. Takk for en fin omtale 😊 Så koselig å høre vi kunne tilby deg en enda bedre pris her hos oss! Mvh Ida, SMB Mobil
Hyggelig service! Oversiktlig app! God dekning. :-)
Hei Dugstad. Takk for den fine tilbakemeldingen 🙂 Det var utrolig koselig å høre og vi håper du fortsetter hos oss i lang tid framover! Mvh Ida, SMB Mobil
Har 3 abonnement fra smb, de har bra pris og Telenor dekning som passer oss utmerket
Hei Jon. Takk for en hyggelig omtale 😊 Flott å høre du er godt fornøyd med oss på alle abonnementene! Mvh Ida, SMB Mobil
Selger anbefalte meg å få abonnement på 100 GB data den første måneden da det uansett var en mnd gratis. Etter det så fikk jeg faktura for abonnement med 100 GB for første mnd. Det ble også trukket data i "frimåneden". Jeg fikk også skriftlig avtale med 0 mnd avtaletid. Etter oppsigelse pga uenighet i starten hevdet de at jeg hadde 3 mnd oppsigelsestid, så SMB mobil har skjult avtaletid i oppsigelsestid. For å komme meg bort fra selskapet godtok jeg å betale for en mnd ekstra. STYR UNNA.
Hei Jonny. Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre om den første måneden din kostnadsfri ikke kom med på faktura, det kan vi lett fikse for deg! Selv om måneden er gratis, brukes data som normalt. Det er veldig vanlig med oppsigelsestid på bedriftsabonnement, men vi har forståelse for at den kan virke lang. Mvh Ida, SMB Mobil.
Styr unna; lovet meg NULL bindingstid! Var abonnent 2 mnd, fikk nettopp regning på 4510,- uten noen forklaring!
Hei Trine. Takk for omtalen fra deg. Det er veldig leit å høre om du er blitt feilfakturert et bruddgebyr. Har du sjekket fakturaen med kundeservice? Send meg gjerne en melding på [email protected] med navn og fakturanummer, så kan vi se på det sammen. Mvh Ida, SMB Mobil.