SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Pålitelig og god service, med konkurransedyktige priser.
Hei Rune, Vi vil alltid jobbe for å være prisleder for mindre bedrifter, så vi settes stor pris på den hyggelige tilbakemeldingen fra deg 😊 Mvh Ida SMB Mobil
Nydelig. Billig og alt går på skinner. Veldig fornøyd.
Hei Desmonde, Ingenting er bedre enn en slik tilbakemelding 🤩 Tusen takk for at du valgte oss her på SMB Mobil! Mvh Ida SMB Mobil
Har ikke vært kunde veldig lenge men hyggelige priser og trivelige folk som jobber der. Enkelt å få tak i de 😊
Hei Monika, Det er supert å høre du er fornøyd så langt 😊 Velkommen så mye til oss på SMB Mobil! Mvh Ida SMB Mobil
Alt har fungert som det skal, både dekning og pris er fin
Hei Trond, Det er flott å høre du er så fornøyd 😊 Tusen takk for den fine tilbakemeldingen til oss. Mvh Ida SMB Mobil
Veldig fornøyd til nå. Ingenting å «sette» fingeren på
Hei Kjellaug, Så flott å høre 🤩 Å skulle du ha noen spørsmål en gang, er det bare å kontakte oss! Mvh Ida SMB Mobil
SMB Mobil fremstår som en useriøs aktør som bruker sleipe triks for å inngå lange, ufordelaktige, avtaler som det koster mange penger å komme ut av når du først har sagt "ja". Jeg ser her at de svarer på omtaler at alt av informasjon skal komme frem muntlig og skriftlig ved inngåelse av avtale, men min opplevelse var at det under salget ble tilbakeholdt vesentlig informasjon (admin gebyr og mva) - hva som ble sagt og hva som stod i avtalen samsvarte rett og slett ikke. Selger svarte unnvikende og tvetydig på spørsmålene jeg stilte - som forskjellen på "bindingstid" og "avtaletid" (noe jeg har erfart i praksis er det samme). Opplevde et press for å svare "ja" på en SMS mens salget pågikk, før jeg i det hele tatt fikk tid til å sette meg inn i avtalen, noe som førte til at avtalen ble bindende. Jeg finner denne praksisen helt motbydelig. Jeg har lært at de kan operere på denne måten "med loven i hånd," at ved avtaler inngått mellom bedrifter gjelder ikke 14 dagers angrerett f.eks, men det er høyst umoralsk, spekulativt og svindel-aktig, etter min mening. Følelsen jeg sitter igjen med er at SMB Mobil ikke er ærlige når de henvender seg og at de kun er ute etter å tjene penger på forbrukeres uoppmerksomhet - enten på å binde kunder i 36 måneder (forøvrig lenger enn bransjestandard kunne Telenor fortelle meg) med abonnement som i realiteten er dyrere enn hva de forespeiler muntlig, eller ved at fortvilte kunder betaler tusenvis av kroner for å komme seg ut. Selv ble jeg kontaktet fordi jeg har et enkeltpersonforetak, men personlig har jeg ikke privatnummeret mitt knyttet til bedriften og drar langt større fordeler av å være fri til å velge mellom konkurransedyktige mobiloperatører uten "skjulte" kostnader og store summer for å bytte abonnement. Dette tror jeg også SMB er fullstendig klar over. Hadde mange krevende og ubehagelige samtaler med kundeservice og opplevde det jeg kun kan beskrive som utpressing, men jeg klarte å komme meg løs uten å betale 4000,-. Bruker for tid og krefter på å advare andre forbrukere i ulike kanaler. Samtlige av de jeg har snakket med om SMB er fortvilet og deler lignende erfaringer. Kanskje denne operatøren passer for noen, men min klare oppfordring til mine medmennesker der ute er å holde seg langt unna SMB Mobil. Beste hilsen, Leo
Hei Leo, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre om opplevelsen du har av oss. I tillegg til informasjon om at priser er eks mva på SMS meldingen fra oss, blir det brukt en mal om hva som skal være med i den muntlige verifisering med selger. I verifiseringen med selger og på SMS man mottar før inngåelse av avtale, skal det spesifiseres blant annet om avtalen er inngått med avtaletid og at priser er eks moms siden selger har tilbydd bedriftsabonnement. Selv om saken din er løst, så send oss gjerne en melding på [email protected] da vi ser veldig strengt på om dette ikke har vært med. Mvh Ida SMB Mobil
Var super enkelt og bytte. Ingen problemer med bytte av simkort og mapper. Alt gikk av seg sel. Penger og spare og samme dekning som Telenor. Angrer ikke
Hei Geir, Så utrolig hyggelig å høre! Vi settes stor pris på tilbakemeldingen fra deg 🙂 Mvh Ida SMB Mobil