SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Like bra dekning som Telenor, men MYE billigere! Bra kundeservice 😃
Hei Lillemor, Tusen takk for de fine ordene! Det er flott å høre at du er fornøyd med dekningen og prisen du får hos oss. Vi setter stor pris på at du setter pris på vårt arbeid for å tilby god service og konkurransedyktige priser. Takk for at du valgte oss og for at du delte din opplevelse! Mvh, Birgitte SMB Mobil
God og hyggelig service. Fin avtale med nok data i forhold til andre selskaper. Absolutt konkurransedyktige priser. Raske til å svare på henvendelser og gode på å finne løsninger som passer.
Hei Rikke, Takk for de hyggelige ordene! Vi er utrolig glade for å høre at du er fornøyd med servicen vår, avtalen du har fått, og at du finner prisene våre konkurransedyktige. Å være raske til å svare på henvendelser og flinke til å finne gode løsninger er noe vi legger stor vekt på, så det er fantastisk å vite at dette er din erfaring med oss. Din tilbakemelding er viktig og inspirerer oss til å fortsette å yte vårt beste! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Fungerer helt greit og koster ikke skjorta. Oversiktlige faktura.
Hei Svein, Takk for din positive omtale! Det er flott å høre at du er fornøyd med både prisene og oversiktligheten på fakturaene våre. Å tilby rimelige og forståelige tjenester er viktig for oss, og vi er glade for at dette stemmer overens med din opplevelse. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Rent lureri, men ikke rent mel i posen. Hold dere unna! Ble lokket og lurt til et nytt mobileabbonent. Jeg var skeptisk, men fikk muntlig bekreftelse på at de vilkårene de oppga gjaldt. De betrygget meg også med at samtalen ble tatt opp - så det var min ekstra sikkerhet. Da jeg fikk første faktura og oppdaget bedrageriet kontaktet jeg de, og da var de direkte ufine. Da jeg viste til at samtalen var tatt opp, så sa de at det opptaket var foreldet. Nå må jeg velge å betale dyrt månedsabonnement eller betale meg ut av avtalen med SMB. De lever av svindel.
Hei Inga, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker ikke at noen av våre kunder skal føle seg lurt. I verifisering med selger skal det alltid opplyses om priser og pakkestørrelser, samt at priser oppgis eks mva. Dette skal også fremkomme i sms som sendes i forkant av avtaleinngåelsen. Vi ønsker å se nærmere på saken din og gjøre det vi kan for å løse denne situasjonen på en rettferdig måte. Vennligst kontakt oss på [email protected] med detaljer rundt din opplevelse, slik at vi kan forstå bedre hva som har skjedd og finne en passende løsning. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Her er det bare å styre så langt unna som mulig. Disse føyer seg i gruppen av andre svindlere som kjører samme taktikk. Utydelig når dem sier hvem som ringer og nevner Telenor tydelig i introduksjonen. Åpenbart for å skape tillit. Disse ringer såpass ofte at jeg vet å spørre om prisen og om dette er med eller uten moms. Før du spør spesifikt om dette så blir det ikke nevnt. Vil forøvrig også nevne siste møte med disse folkene hvor jeg nevnte min nåværende operatør og jeg ble satt på høytaler i gutterommet hvor det ble fnising og latterliggjøring av dette selskapet. Nydelig salgsteknikk gutta! Har du bedrift eller enkeltpersonsforetak (spesielt dette!) STYR UNNA. LANGT UNNA. dette kommer til og koste deg fryktelig mange kroner med abbonementskost, antakelige fakturagebyr og det berømmelige bruddgebyret når du innser at du har blitt lurt.
Hei Johan, Takk for din tilbakemelding. Det du beskriver er langt fra standarden vi setter for vår kommunikasjon og tjeneste. Jeg ønsker veldig gjerne å se på hva som har skjedd i ditt tilfelle. Vennligst send oss en e-post på [email protected] med detaljer, slik at vi kan ta tak i saken din. Igjen, vi beklager for den opplevelsen du har hatt, og takk for at du tok deg tid til å informere oss. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Svindel! Jeg ble kontaktet av en selger som ville selge meg abonement fra SMB mobil. Han kunne love full telenordekning, og den samme pakken jeg hadde med min nåværende leverandør, men til en mye lavere pris. Jeg ba han sende meg informasjon på email, noe han ikke kunne gjøre, men han bekreftet at han hadde gitt meg all informasjonen som var viktig å vite. Jeg fikk en sms på mobilen, han ba meg bekrefte denne. Da jeg ikke fikk gjort det med en gang fordi jeg måtte stelle med en nyfødt, så ringte han opp igjen, utålmodig og sa at jeg måtte bekrefte JA, og jeg måtte gjøre det nå. Han forsikret meg om at han hadde gitt meg all informasjonen jeg trengte. Med selgeren på røret sendte jeg JA. Jeg følte meg presset til å inngå en avtale som jeg ikke hadde fått sett godt nok på. Første faktura kommer, og det viser seg at det ikke stemmer at abonementet er billigere enn det jeg hadde fra før. Det er dyrere, fordi MVA er lagt på i tillegg. Jeg har drevet forretning i mange år, og vet at når man henvender seg til bedrifter så er vanligvis ikke MVA inkludert i prisen. Men det som IKKE er greit, er å si at prisen er lavere enn det jeg hadde fra før, der MVA var inkludert. Dette regnestykket går ikke opp og jeg føler meg lurt og svindlet. Når du tar kontakt med SMB mobil, så møter du total ansvarsfraskrivelse og en nedlatende tone. Det virker som at hele bedriftsmodellen deres baserer seg på at folk skal la seg lure, og betale bruddgebyr på kr 4700,- for å komme seg ut av en elendig avtale. Styr unna!
Hei, Takk for din tilbakemelding! Jeg beklager at du har følt deg presset til å inngå avtalen med oss. Slik ønsker vi ikke at det skal være. Jeg vet ikke om det er selger du har vært i kontakt med etter salgssamtalen eller med vårt kundesenter, men det du beskriver i kontakt med oss er uansett ikke i samsvar med hvordan vi ønsker å ha det. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med detaljer om samtalen slik at vi kan undersøke hva som har skjedd her. Mvh Birgitte SMB Mobil
eller kanskje et gruppesøksmål? hva sier du? Vi tapte for mye penger til disse svindlerne. Jeg falt for det i går. da jeg sa at jeg måtte lese mailen sa hun at jeg kunne gjøre det senere og nå må jeg svare raskt på tekstmeldingen fordi hun allerede er innlogget i systemet og jeg må svare raskt…
Hei Sylwia, Det er virkelig beklagelig å høre om din opplevelse. Vi ønsker aldri at våre kunder skal føle seg presset til å ta en avgjørelse de ikke er komfortable med. Din tilbakemelding er svært viktig for oss, og vi tar dette på alvor. Vi ønsker å se nærmere på saken din for å forstå hva som har skjedd og hvordan vi kan rette opp i dette. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med detaljer om hendelsen? Mvh, Birgitte SMB Mobil