SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rein svindel. Styr unna. Selger lovet fritt bytte og at avtaleperioden kun var prisløfte. Det stemte ikke - 4500kr i bruddgebyr! Videre lovet de at vi kunne beholde våre eksisterende simkort. Det stemte heller ikke! I tillegg sendte de oss feil simkort så bedriften har stått uten mobildekning inflere dager.
Hei Mads, Først og fremst, vi beklager dypt de problemene og misforståelsene du har opplevd med våre tjenester. Din tilfredshet er viktig for oss, og vi tar din tilbakemelding alvorlig. Angående bruddgebyret, er det leit å høre at det var uklarheter rundt avtaleperioden og prisløftet. Vi ønsker å undersøke denne saken nærmere for å forstå hva som har skjedd, og hvordan vi kan rette opp i det. Vennligst kontakt oss på [email protected] med detaljer om din erfaring. Når det gjelder SIM-kortene, beklager vi på det sterkeste for ulempene dette har medført. Feil i SIM-kort leveranser er ikke standard hos oss, og vi forstår frustrasjonen dette kan forårsake, spesielt for en bedrift. Vi vil gjøre vårt beste for å rette opp i dette så raskt som mulig. Vi tar ditt tilfelle seriøst og ønsker å gjøre det rette for å løse disse problemene. Vi ser frem til å høre fra deg og hjelpe deg gjennom denne prosessen. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Samme opplevelse som de fleste andre her inne, bytta abonnement på alle 4 her i hus, prisene ble oppgitt uten moms og sammenlignet med tidligere abbonement med mva inkludert... måtte svare ja på sms i løpet av samtalen... så gikk 5 på jeg å, leste ikke ordentlig før jeg svarte, var mere opptatt av å høre på hva selger snakket om.. gleder meg til avtalen er utløpt; uaktuelt med bruddgebyr på 4 abbonementer 😨 forsto det sånn at de var underselskap av Telenor...
Hei Ruth, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Først og fremst, det er viktig for oss å presisere at våre selgere aldri skal utgi seg for å være en annen operatør. Dette er et prinsipp vi tar svært alvorlig. Vi vil gjerne se nærmere på din sak for å sikre at alt har gått riktig for seg. Vennligst send oss en e-post på [email protected] med detaljene, så vi kan undersøke dette. Når det gjelder prising av bedriftsabonnement, oppgis våre priser eksklusiv merverdiavgift. Dette skal være klart kommunisert både under verifisering med selgeren og i den bekreftende SMS-en som sendes ut før avtaleinngåelse. Hvis det har vært noen misforståelser her, er vi her for å rette opp i dem. Vi forstår at bruddgebyr kan være en bekymring, spesielt med flere abonnementer. Vi ønsker å finne en løsning som fungerer for deg og vil gjerne diskutere dette nærmere i en direkte samtale. Vi ser frem til å høre fra deg og håper å kunne forbedre din opplevelse med SMB Mobil. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
God kundeservice, tjeneste og dekning til en ok pris.
Hei Simen, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår, tjenestene vi tilbyr, og dekningen. Det er også godt å vite at du finner prisene våre akseptable. Vi jobber kontinuerlig for å tilby våre kunder det beste, både i kvalitet og pris. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ingen problem med abonnementet, billig og tar godt inn alle steder
Hei John, Takk for den positive tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet og at dekningen fungerer utmerket for deg. Vi er glade for at du finner våre priser konkurransedyktige. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd! God kundeservice og svært billige priser.
Hei Tone, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og priser! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
God dekning (Telenor). Kjempe kundeservice 👌🏻 Alt i alt et godt valg.
Hei Terje N, Tusen takk for den positive omtalen! Det er kjempefint å høre at du er fornøyd med valget av oss som mobiloperatør. Det betyr alt for oss at vi har fornøyde kunder. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe vi kan bistå med! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ikke noe å utsette, men fortsatt irritert på selger som lurte meg inn som kunde. Han spurte om jeg var interessert i et bedre tilbud fra Talkmore, som jeg var kunde hos. Trodde da at han ringte fra Talkmore, og då det først da det var for sent og ikke orket å tette på det.
Hei Georg, Tusen takk for din tilbakemelding! Jeg beklager så mye at du føler deg lurt av selger. Slik ønsker vi selvsagt ikke å ha det og det tar vi alvorlig. Jeg er glad du likevel ga oss en sjanse og at du ikke har noe å utsette på avtalen med oss. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom vi kan bistå med noe! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil