SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen problem med abonnementet, billig og tar godt inn alle steder
Hei John, Takk for den positive tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet og at dekningen fungerer utmerket for deg. Vi er glade for at du finner våre priser konkurransedyktige. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd! God kundeservice og svært billige priser.
Hei Tone, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og priser! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
God dekning (Telenor). Kjempe kundeservice 👌🏻 Alt i alt et godt valg.
Hei Terje N, Tusen takk for den positive omtalen! Det er kjempefint å høre at du er fornøyd med valget av oss som mobiloperatør. Det betyr alt for oss at vi har fornøyde kunder. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe vi kan bistå med! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ikke noe å utsette, men fortsatt irritert på selger som lurte meg inn som kunde. Han spurte om jeg var interessert i et bedre tilbud fra Talkmore, som jeg var kunde hos. Trodde da at han ringte fra Talkmore, og då det først da det var for sent og ikke orket å tette på det.
Hei Georg, Tusen takk for din tilbakemelding! Jeg beklager så mye at du føler deg lurt av selger. Slik ønsker vi selvsagt ikke å ha det og det tar vi alvorlig. Jeg er glad du likevel ga oss en sjanse og at du ikke har noe å utsette på avtalen med oss. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom vi kan bistå med noe! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Svindel, styr unna. Nytter ikke å komme i kontakt med kundeservice, ingen som svarer i tlf. Dette er ikke bare bedrift men privatpersoner også. Jeg har ikke godkjent noe bytte av abonnement, men fått faktura på avtalebrudd, sa ifra 2dager etter at de ringte og sa ifra at vi ikke var interessert, men de bare sender ut div papirer og nytt sim kort
Hei Gro, Takk for din tilbakemelding og beklager sent svar. Jeg håper at saken din er løst, men hvis ikke ønsker jeg at du sender en e-post til [email protected] med informasjon om saken slik at vi kan se på den. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Jeg ble oppringt fra en telefonselger som utga seg for å være fra en underavdeling av Telenor Bedrift tidligere denne uken. Han refererte til alle detaljene i mitt nåværende Telenor Bedriftsabonnement, og tilbød meg en bedre/billigere abonnementsavtale enn den jeg hadde i dag. Han opplyste ingen ting om bindingstid, men ga meg en prisgaranti på tre år. Han ba meg så svare "Ja" på en tekstmelding han hadde sendt meg i løpet av samtalen, men ga meg ingen tid til å lese gjennom meldingen først. Jeg syntes dette virket som en litt merkelig fremgangsmåte, men tenkte det var sikkert en ny og mer effektiv måte å gjøre det på, og at jeg selvsagt ville få en email senere, slik jeg alltid får fra Telenor, som ville gi meg god tid til å lese gjennom vilkårene før digital signering av avtalen. Men dengang ei... Rett etter at jeg hadde avsluttet samtalen leste jeg tekstmeldingen, samt fulgte linken til avtalen og fant ut at den allerede var akseptert av meg med "Ja" tekstmeldingen jeg hadde sendt. Og ikke nok med det. Denne selgeren hadde ingen tilknytning til Telenor over hodet, men viste seg å være fra et firma jeg aldri hadde hørt om, nemlig SMB MOBIL. Jeg oppdaget også at det var hele 36 mnd bindingstid (!!!) og at prisen på 119/mnd var pris eks mva (noe han heller ikke hadde opplyst om). Jeg kastet meg rett på telefonen til dem og forsøkte å komme igjennom på linjen utallige ganger, men fikk en feilmelding (pipetone) hver gang før det ble brutt. Jeg sendte så en skriftlig klage med tydelig kansellering av bestillingen (via kundeservice på deres nettside) to timer etter oppringningen fra telefonselgeren. Senere kom jeg også i kontakt med kundesevice på telefon som sendte meg et svar på min skriftlige kansellering. Hennes svar lyder som følger: "Henviser til vår samtale på telefonen. Jeg bekrefter at ordren din er stoppet inntil videre, mens saken undersøkes og behandles hos reklamasjon." Jeg er meget skeptisk til dette svaret, da jeg utvetydig ba om kansellering av abonnementsbestillingen, både muntlig og skriftlig innenfor tre timer etter at "bestillingen" ble inngått. I følge forbrukerrådet har man 14 dagers angrefrist på fjernsalg (salg per telefon/på dør/via internett), så jeg kommer ikke til å akseptere noe annet enn at denne avtalen blir kansellert, og er fullt innstilt på å ta denne saken videre både med forbrukerrådet, advokat og media dersom dette ikke skjer.
Hei Elsa, Takk for at du tar deg tid til å dele din detaljerte erfaring med oss. Vi beklager oppriktig at du har hatt en forvirrende og frustrerende opplevelse med en av våre selgere og prosessen rundt abonnementsavtalen. Det er svært viktig for oss å understreke at våre selgere skal gi fullstendig og tydelig informasjon om våre tjenester, inkludert priser, mva, og eventuell bindingstid. Det du beskriver, høres ikke ut som standard prosedyre hos oss, og vi tar dette svært alvorlig. Jeg regner med og håper at saken din er løst innen nå, men hvis du skulle ha spørsmål eller har ytterligere å tilføye så kan du sende en e-post til [email protected]. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Bra dekning, rimelig pris, kompetent kundestøtte, elektroniske fakturaer
Hei Ingemar, Kjempebra å høre at du er fornøyd med dekningen, prisene og kundestøtten vår, og at du liker de elektroniske fakturaene. Takk for at du ga oss tilbakemelding! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil