SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig dekkning. Sitter sammen med andre som bruker telenor og de har god dekkning. Ønsker å avbryte abo, men må gjøre jobben selv med å bevise det er dårlig dekkning og å sjekke signal fra sendere. Aner ikke hvordan man gjør det. Her prøver de bare å skyve problemet bort å vente på at bindingstiden min er over. Anbefales ikke.!!!! Angrer på at jeg lot meg lure av denne selgeren!
Hei Thomas! Kjedelig å høre at du opplever dårlig dekning. Det kan være flere årsaker til dette. Vi benytter oss av Telenor sitt nett og har den samme dekningen som Telenor sine kunder. Her finner du link til bekreftelse av nettkvalitet fra Telenor: https://smbmobil.no/media/hbnid32l/bekreftelse-av-radionettkvalitet-smb-mobil-24-januar-2022.pdf Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi sammen kan finne ut hva som er årsaken til at du opplever dårligere dekning. Hilsen Birgitte, SMB Mobil
Selger ringer og tilbyr et abonnement med en gitt pris. Når avtalen faktisk skal underskrives så viser det seg at prisen som er gitt muntlig ikke stemmer overens med den faktiske prisen. Selgeren unngikk fullstendig å informere om at prisen han gav ikke var innkludert mva og div tillegg.. Direkte svindlere! Hold det unna!
Hei Anders! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med selger. Send meg en epost på [email protected] med bedriftsnavn og din kontaktinfo så får jeg tatt en titt på saken din. Hilsen Birgitte, SMB Mobil
I dag den 17-10.2022 kl 1330 ble jeg oppringt fra nr 53*****0 fra en som presenterte seg å representere SMB mobil. Under samtalen sier jeg; det høres jo greit ut men, og ble avbrudt av: Meeen, faen for en iddiot, og han kuttet forbindelsen. Dersom dette er representativ oppførsel av SMB mobil vil jeg neppe vurdere å skifte mobilselskap til dem. Med hilsen Aage E..
Hei Aage! Slik skal det absolutt ikke være! Send meg en e-post på [email protected] med mobilnummeret du ble oppringt på, og ditt bedriftsnavn slik at jeg får undersøkt dette. Hilsen Birgitte, SMB Mobil
Et totalt uproft mobil selskap som operer med feil priser og vilkår skrevet i liten skrift. Ingen ting ved det selskapet her gjør seg fortjent til den ene stjernen jeg gir de her.
Byttet nylig etter å ha pratet med en hyggelig kar. Fikk SIM-kort forrige uke, og hittil veldig fornøyd med dekning og alt. Det er også utrolig gode priser i forhold til mange andre.
Dårli dekning har ein arbeider påKaupanger som har så dårli dekning att hann må kjøre till Kaupanger skogen for å få kontakt
Hei Sigbjørn! Om du har hatt en dårlig opplevelse med oss, så må jeg bare beklage dette på det sterkeste. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i din sak, men send meg gjerne en epost på [email protected] med bedriftsnavn og din kontaktinfo og hvor arbeideren befinner seg på Kaupanger så jeg en titt. Hilsen Birgitte, SMB Mobil
Dårlig og uklar prestasjon. Kjenner ikke firmaet. Dyre løsninger. Er ikke robust
Hei Egil! Om du har hatt en dårlig opplevelse med oss, så må jeg bare beklage dette på det sterkeste. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i din sak, men send meg gjerne en epost på [email protected] med bedriftsnavn og din kontaktinfo. Hilsen Birgitte, SMB Mobil