SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ble oppringt av dem og sa ja til et abonnement men ombestemte meg noen dager etterpå og trude jeg hadde angrefrist, men måtte si opp med 3 mnd frist og fikk 5650 kr i bruddgebyr, jeg foreslå at fortsette avtalen men de ville heller ha bruddgebyret nu en ny kunde neste 3 årene, dette viser bare grådighet framfor kundeservice.
Hei Olafur F Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker helst at våre kunder blir hos oss enn at de bytter operatør. Kan du sende meg en e-post til [email protected] med nummer, navn og gjerne organisasjonsnummeret ditt slik at jeg kan undersøke saken din nærmere? Mvh Charlotte SMB Mobil
Jeg er svært fornøyd med mitt kundeforhold hos SMB Mobil. De er seriøse og jeg opplever god kundeservice. Når jeg har spørsmål så svarer de med en gang, og er alltid veldig hyggelige. Jeg byttet fra en stor aktør til SMB Mobil, og prisene ble med en gang mye billgere. Jeg anbefaler SMB Mobil til alle!
Hei Tora, Takk for din tilbakemelding. Så utrolig hyggelig at du er så fornøyd med oss og vår kundeservice. Det setter vi stor pris på! Mvh Charlotte SMB Mobil
Har hatt akkurat samme opplevelse som flere andre her beskriver. En selger ringer meg opp, snakker fort og ivrig, får det til å høres ut som han ringer fra Talkmore, hvor jeg er kunde, vil bare opplyse meg om at de setter ned prisen på mitt abonnement- som jo høres bra ut - og så nevner han smb i en bisetning, veldig fort, og at jeg har enk, noe jeg ikke ønsker å knytte til telefonen. Jeg skjønte til slutt tegningen og fikk avsluttet samtalen, men etter så mange tilbakemeldinger på dette, må smb ta på alvor at dette er å lure folk. Det holder ikke å si at "Vi beklager om du opplevde det slik". Her er det bevisst forsøk på svindel.
Hei Line, Takk for din tilbakemelding. Vi tar tilbakemeldingene vi får på dette svært alvorlig, og det blir undersøkt internt med engang det er uklart at vi har ringt fra SMB Mobil. Som jeg har skrevet tidligere også, så er SMB Mobil er en seriøs norsk mobiloperatør. Vi ønsker å utfordre bedriftsmarkedet på mobiltelefoni da vi tilbyr mobilabonnement til lave priser for bedrifter med små og større behov. Alle våre abonnementer inkluderer Full Fart og Full Telenor-dekning. Dette er noe vi er utrolig stolte av og vi jobber hele tiden med å bli bedre. Mvh Charlotte SMB Mobil
Jeg ble oppringt fra SMB-Mobil, men han som ringte meg sa at han er fra Talkmore ( hvor jeg er kunde). Han snakket rask og prøvde å presse meg at jeg skulle sende «JA» tilbake til hans SMS-avtale. Jeg sa at jeg må først lese nøye, men han insisterte at jeg skulle gjør det mens vi snakket siden det var da han hadde alt opprettet for meg. « systemet med registreringen min» Jeg trodde hele tiden at det er min leverandør (Talkmore) jeg snakket med. Det er kun derfor jeg hørte om tilbudet. Han sa at jeg betaler for mye med denne gamle kontrakten og «vi fra Talkmore) har noe bedre. Så sa han en lavere pris og at den vil ikke øke de neste tre årene. Heldigvis sa jeg nei og begynte å utforske om dette firma på nett. Dette er svindel å må anmeldes. Du får ikke det som blir fortalt.
Hei Torsten Takk for din tilbakemelding. Det er ikke vår intensjon at man skal tro at vi er noe annet enn SMB Mobil, så det er trist å lese at dette er inntrykket du sitter igjen med. SMB Mobil er en seriøs norsk mobiloperatør som ønsker å utfordre bedriftsmarkedet på mobiltelefoni. Vi tilbyr mobilabonnement til lave priser for bedrifter med små og større behov. Alle våre abonnementer inkluderer Full Fart og Full Telenor-dekning. Du kan lese mer om oss på www.smbmobil.no. Mvh Charlotte SMB Mobil
Selger sa ikke noe om MVA avgift og jag spurte om 320kr er allt jag må betale og han sa Ja! Men så står det Eksk MVA på mld som han stresset med att jag skulle svara JA på för jag lest allt. Ber om lydopptak og skal kontakte forbrukerrådet og se om allt dette som står i avtalen er lov. Finnes ikke noen angrerett heller?? Pga bedrift. Veldigt rart.
Hei Sandy Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du følte deg presset til å svare ja, slik skal det ikke være. Ta gjerne kontakt på [email protected] hvis du ønsker at vi skal se nærmere på din sak. Mvh Birgitte SMB Mobil
Ble oppringt fra en som presenterte seg om han var fra telenor og så at jeg hadde opprettet enkeltpersonsforetak og kunne gi et bedre tilbud på grunn av det. En pris ble oppgitt 179kr/mnd Avtalen hørtes god ut og jeg fikk tilsendt en melding der det skulle svares ja for å akseptere tilbudet. Jeg trodde fortsatt det var telenor jeg snakket med. Først der sto det SMB pga av stressende situasjon/sløvhet leste jeg ikke nøye gjennom melding og svarte ja. Forbanna svindel: ikke si klart hvem du representer og oppgi pris uten mva og de overtalte meg til å registrere nummer på firma, så ingen angrerett. Sitter nå fint i saksa. 24mnd bindingtid.
Hei Naiv M, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at dette er inntrykket du sitter igjen med. Send gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg undersøker saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil
Jeg ble oppringt av en selger som sammenlignet mine priser (inkl. mva) med sine ex.mva priser og ble klart billigere. I tillegg solgte selger abonnement uten binding. Jeg sa opp mitt abb. den 11. nov., plutselig har jeg oppsigelsestid på 3 måneder inkl. inneværende måned,så her må man lese nøye og ikke bare akseptere en sms. Anbefaler ikke dette firmaet i det hele tatt! Takk og lov for at jeg nå har gått over til Telenor som faktisk lar meg slippe betale tre mnd. hos de!
Hei Wenche, Takk for din tilbakemelding. Både i våre tilbud og sms er det spesifisert at priser er eks mva. Samt at det blir opplyst som standard i verifisering. Oppsigelsestid er opplyst i våre vilkår som er henvist til både i sms og tilbud. Men ta gjerne kontakt på [email protected] hvis vi skal se nærmere på din sak Mvh Charlotte SMB Mobil