SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ble oppringt fra SMB-Mobil, men han som ringte meg sa at han er fra Talkmore ( hvor jeg er kunde). Han snakket rask og prøvde å presse meg at jeg skulle sende «JA» tilbake til hans SMS-avtale. Jeg sa at jeg må først lese nøye, men han insisterte at jeg skulle gjør det mens vi snakket siden det var da han hadde alt opprettet for meg. « systemet med registreringen min» Jeg trodde hele tiden at det er min leverandør (Talkmore) jeg snakket med. Det er kun derfor jeg hørte om tilbudet. Han sa at jeg betaler for mye med denne gamle kontrakten og «vi fra Talkmore) har noe bedre. Så sa han en lavere pris og at den vil ikke øke de neste tre årene. Heldigvis sa jeg nei og begynte å utforske om dette firma på nett. Dette er svindel å må anmeldes. Du får ikke det som blir fortalt.
Hei Torsten Takk for din tilbakemelding. Det er ikke vår intensjon at man skal tro at vi er noe annet enn SMB Mobil, så det er trist å lese at dette er inntrykket du sitter igjen med. SMB Mobil er en seriøs norsk mobiloperatør som ønsker å utfordre bedriftsmarkedet på mobiltelefoni. Vi tilbyr mobilabonnement til lave priser for bedrifter med små og større behov. Alle våre abonnementer inkluderer Full Fart og Full Telenor-dekning. Du kan lese mer om oss på www.smbmobil.no. Mvh Charlotte SMB Mobil
Selger sa ikke noe om MVA avgift og jag spurte om 320kr er allt jag må betale og han sa Ja! Men så står det Eksk MVA på mld som han stresset med att jag skulle svara JA på för jag lest allt. Ber om lydopptak og skal kontakte forbrukerrådet og se om allt dette som står i avtalen er lov. Finnes ikke noen angrerett heller?? Pga bedrift. Veldigt rart.
Hei Sandy Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du følte deg presset til å svare ja, slik skal det ikke være. Ta gjerne kontakt på [email protected] hvis du ønsker at vi skal se nærmere på din sak. Mvh Birgitte SMB Mobil
Ble oppringt fra en som presenterte seg om han var fra telenor og så at jeg hadde opprettet enkeltpersonsforetak og kunne gi et bedre tilbud på grunn av det. En pris ble oppgitt 179kr/mnd Avtalen hørtes god ut og jeg fikk tilsendt en melding der det skulle svares ja for å akseptere tilbudet. Jeg trodde fortsatt det var telenor jeg snakket med. Først der sto det SMB pga av stressende situasjon/sløvhet leste jeg ikke nøye gjennom melding og svarte ja. Forbanna svindel: ikke si klart hvem du representer og oppgi pris uten mva og de overtalte meg til å registrere nummer på firma, så ingen angrerett. Sitter nå fint i saksa. 24mnd bindingtid.
Hei Naiv M, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at dette er inntrykket du sitter igjen med. Send gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg undersøker saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil
Jeg ble oppringt av en selger som sammenlignet mine priser (inkl. mva) med sine ex.mva priser og ble klart billigere. I tillegg solgte selger abonnement uten binding. Jeg sa opp mitt abb. den 11. nov., plutselig har jeg oppsigelsestid på 3 måneder inkl. inneværende måned,så her må man lese nøye og ikke bare akseptere en sms. Anbefaler ikke dette firmaet i det hele tatt! Takk og lov for at jeg nå har gått over til Telenor som faktisk lar meg slippe betale tre mnd. hos de!
Hei Wenche, Takk for din tilbakemelding. Både i våre tilbud og sms er det spesifisert at priser er eks mva. Samt at det blir opplyst som standard i verifisering. Oppsigelsestid er opplyst i våre vilkår som er henvist til både i sms og tilbud. Men ta gjerne kontakt på [email protected] hvis vi skal se nærmere på din sak Mvh Charlotte SMB Mobil
Svært aggressiv salgstaktikk. Bett om å svare ja under samtalen, feilinformert muntlig om angrerett. Angra etter 10 minutter må betale bruddgebyr på 4500kr pr abonnement.
Hei Lurt, Takk for din tilbakemelding. Så lenge en avtale er inngått på vegne av et foretak, har man ikke angrerett. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med organisasjonsnummer, telefonnummer eller annen informasjon som kan hjelpe meg med å finne deg i systemene slik at jeg kan undersøke saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil
SMB viser lite vilje å hjelpe med problemer som oppstår ved nytt abonnement. Jeg har hatt problemer med dekning , som skulle være så bra. SMB skylder på Telenor, dette er noe politiker driver med; skylder på andre. Totalt sett angrer jeg å ha byttet og vurderer nytt bytte ganske snart.
Hei Martin F, Takk for din tilbakemelding, og trist å lese at du angrer bytte. Det var dessverre noen tekniske problemer forrige uke, men de skal ha blitt løst fortløpende. Om du fortsatt opplever problemer ønsker jeg gjerne at du sender meg en e-post til [email protected] slik at jeg kan undersøke dette nærmere. Mvh Charlotte SMB Mobil
Ble oppringt av en jente, som jeg forsto var fra Telia - min mobil operatør, og forsto det som at jeg kunne benytte et litt billigere abonnement. Jeg burde jo sjekket bedre, da jeg fikk en sms jeg skulle svare ja på.. De har registrert et abonnement på mitt enmannsforetak, som er oppløst, men fortsatt har et org nr på. Ringer til kundeservice dagen etter, og ønsker å bruke angreretten - men det gikk ikke. Avtaletiden er i tillegg på 36!!! mnd! Må betale 4500.- for løse opp bindingen! Utrolig at slike aktører kan operere på markedet! Styr unna!!
Hei Karina, Takk for din tilbakemelding. Så leit at dette er opplevelsen du sitter igjen med. I og med at organisasjonsnummeret fortsatt er aktivt er det grunnen til at det var mulig å opprette abonnement på det. Anbefaler å undersøke hvordan man avslutter organisasjonsnummeret om det ikke skal være i bruk lenger. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med navn, nummer og en oppsummering av saken slik at jeg kan undersøke dette nærmere om du ikke har fått hjelp allerede. Mvh Charlotte SMB Mobil