SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg føler meg lurt. På telefon utnytter de seg av små enkeltmannsforetak som ikke er klar over at prisene de oppgir er eks. mva. De vet at de ikke er pliktig å opplyse om dette siden det er salg til bedrift og velger å ikke gjøre det. Når du får regningen forstår du hva som har skjedd, men da er det for sent og du kan ikke bryte avtalen. Jeg betaler nå 200kr mer i mnd. For samme dekning og brukskostnader jeg hadde med Ice mobil.
Hei Frøy, Det skal i verifiseringen, samt i SMS som bekreftes før avtaleinngåelse, informeres om avtalen og at prisen på abonnementet er uten moms. Dersom du har fått manglende informasjon fra selgeren her ønsker vi veldig gjerne å ta en gjennomgang. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med informasjon om saken din? Mvh Ida SMB Mobil
God kundeservice. Tilgjengelig uten mye ventetid. Ganske godt fornøyd:-)
Hei Morten, Så hyggelig å høre 🤩 Vi ønsker og jobber alltid for å gi rask og effektiv hjelp til våre kunder av høy kvalitet. Mvh Ida SMB Mobil
Billig og greit. God service når du er i kontakt med kundesenteret.
Hei Kjell, Takk for en fin tilbakemelding 🙂Kjempehyggelig å høre du er godt fornøyd med servicen og kundesenteret vårt! Mvh Ida SMB Mobil
Fikk stor regning etter databruk under fergetur mellom Larvik og Hirtshals. Ellers ikke noe p utsette.
Hei Georg, Det var synd å høre. Databruk og annen mobilbruk over satelittnett som på ferge er dessverre dyrt og vi anbefaler alltid kunder som spør om å finne alternative løsninger ombord. Veldig mange, om ikke de aller fleste båter tilbyr nå et eget WiFi reisende kan koble seg på🙂 Mvh Ida SMB Mobil
Jeg er veldig fornøyd, full dekning og lavere pris😄
Hei Genet, Takk for den fine omtalen! Ingenting er hyggeligere å høre enn det 😍 Vi håper du fortsetter som fornøyd kunde her hos oss i lang tid framover. Mvh Ida SMB Mobil
Føler meg rett og slett svindlet. Selger ringer meg og oppgir at han ringer fra Telenor. Jeg sier jeg er litt opptatt og er usikker på hvilken avtale jeg har i mitt nåværende abonnement. Jeg antyder jeg har 15 Gb til en gitt pris noe selger sier han kan bekrefte når har går inn på nettsiden til mitt nåværende mobilleverandør. jeg aksepterer SMB tilbud under forutsetning av at dette er et bedre tilbud enn det jeg har. Etter arbeidstid slutt sjekker jeg og finner ut at jeg har 40 GB og sender en agremelding til selger. Han sier da at jeg allerede har akseptert. Når jeg referer til min angrerett svarer SMB at avtalen ble gjort med mitt enkeltmannsforetak og at jeg ikke har angrerettighet. Jeg har altså gjennom bevisst feilinformasjon fra SMB gått fra en avtale med 40 GB til 20 uten mulighet til å angre på avtalen, selv ikke etter ett døgn etter aksept. Jeg mener dette er urimelig og at SMB burde vise såpass forståelse men kjører bare jusen mot mot meg. Dette er rett og slett urimelig og trist.
Hei Ketil, Selgere skal i salgs samtale informere om at vi er en selvstendig norsk mobiloperatør, men at vi har full Telenor dekning. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Dette tar vi på alvor. I verifiseringen, samt i SMS som bekreftes før avtaleinngåelse, informeres det om org.nummer avtalen tegnes på, eventuell avtaletid og abonnement. Send gjerne en e-post til [email protected] med mer informasjon om saken, så kan vi ta en ny gjennomgang. Mvh Ida SMB Mobil
Fungerer bra stortsett, men er noe manglende dekning i Finnmark så sku gjerne sett at det ble utbedret
Hei Espen, Takk for en hyggelig omtale! Vi gir alle våre kunder full Telenor dekning, så nettet vårt følger deres utbyggingsplaner. Vi kan ikke si noe sikkert, men ikke se bort fra at dekningen vil utbedres i Finnmark områdene også 🙂 Mvh Ida SMB Mobil