SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette firmaet er ikke til å stole på. Dårlig service og er ikke til å stole på. FØLER meg lurt.
Hei Olav, Takk for din tilbakemelding. Dette var ikke kjekt å lese! Vi jobber daglig for å ha best mulig kundeservice med fornøyde kunder. Send oss en e-post med forklaring og informasjon på [email protected] så ser vi på hva som kan ha skjedd her. Mvh Ida SMB Mobil
Ser ut til å være en seriøs leverandør. De holder det de lover.
Hei Steinar, Takk for tilbakemeldingen! Mvh Ida SMB Mobil
Hei, jeg ble lurt av selger over telefonen og har fått et abonemnet som er mye dyrere en det jeg ble lovet. Det er et tilegg på79kr ekstra i mpneden for datakort som jeg ikke fikk vite om, og så er det tregere dekning etter 100gb, noe jeg ikke ble informert om. Det er også 36månders bindingstid med bruddgebyr på 4500kr!! Denne saken tar jeg med videre.
Hei Camilla, Takk for tilbakemeldingen din! Dette var ikke hyggelig å høre. Avtalen skal jo så klart samsvare med det som er gått gjennom og bekreftet på SMS. Send oss en e-post på [email protected] så ser vi gjerne på det med deg og finner en god løsning. Mvh Ida SMB Mobil
Alt fungerer etter en problemfri overgang til SMB mobil.
Hei Pert, Takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at alt står til forventning 😀 Mvh Ida SMB Mobil
Billig, god servise og ypperlig dekkning. Har i grunnen ikke noe å utsette.
Hei Jon, Takk for den hyggelige meldingen! Supert å høre du er fornøyd med alt 😊 Mvh Ida SMB Mobil
Funker bra super hjelp frå kunde rådgiver lett å få kontakt med
Hei Kent, Takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Supert å høre du fikk god og enkelt hjelp! Mvh Ida SMB Mobil
Får god informasjon, god oppfølging, og god service.
Hei Jannike, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊 Det er supert å høre! Mvh Ida SMB Mobil