SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei, jeg ble lurt av selger over telefonen og har fått et abonemnet som er mye dyrere en det jeg ble lovet. Det er et tilegg på79kr ekstra i mpneden for datakort som jeg ikke fikk vite om, og så er det tregere dekning etter 100gb, noe jeg ikke ble informert om. Det er også 36månders bindingstid med bruddgebyr på 4500kr!! Denne saken tar jeg med videre.
Hei Camilla, Takk for tilbakemeldingen din! Dette var ikke hyggelig å høre. Avtalen skal jo så klart samsvare med det som er gått gjennom og bekreftet på SMS. Send oss en e-post på [email protected] så ser vi gjerne på det med deg og finner en god løsning. Mvh Ida SMB Mobil
Alt fungerer etter en problemfri overgang til SMB mobil.
Hei Pert, Takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at alt står til forventning 😀 Mvh Ida SMB Mobil
Billig, god servise og ypperlig dekkning. Har i grunnen ikke noe å utsette.
Hei Jon, Takk for den hyggelige meldingen! Supert å høre du er fornøyd med alt 😊 Mvh Ida SMB Mobil
Funker bra super hjelp frå kunde rådgiver lett å få kontakt med
Hei Kent, Takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Supert å høre du fikk god og enkelt hjelp! Mvh Ida SMB Mobil
Får god informasjon, god oppfølging, og god service.
Hei Jannike, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊 Det er supert å høre! Mvh Ida SMB Mobil
Abonnement i henhold til lovet. Fornøyd med stabilitet og kontakt ned SMB
Hei Per, Takk for en fin tilbakemelding 😀 Vi vil alltid jobbe for å gi våre kunder en optimal opplevelse av mobiltjenestene fra oss med Telenor sitt nett som er Norges raskeste og mest stabile! Mvh Ida SMB Mobil
Funker som bare det, bare billigere. Alt det praktiske med bytting av abonnement går av seg selv. Kun skifting av sim kort eg måtte gjøre selv
Hei Rune, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊 Flott å høre du syns overgangen til oss var enkel og grei! Mvh Ida SMB Mobil