Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SMB Mobil
3.7
931 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
931 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
67%
Bra
67% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 931 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
447
193
21
13
257
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no

SMB ryddet opp.

Omtale av  Tore

Som mage andre føler jeg at selger lurte meg, noe han kanskje ikke gjorde, bare unnlot å fortelle alt. Ga meg god pris, men fortalte ikke at MVA kom i tillegg og 36 mnd. bindingstid med kr. 4500,- for brudd gebyr. Men SMB skal ha at de ryddet opp. Etter å ha sendt inn skriftlig klage og argumentert for hvorfor jeg følte meg lurt, fikk jeg positiv tilbakemelding. De har fjernet avtale tid og jeg slipper brudd gebyr. Takk skal dere ha.

Svar fra SMB Mobil
07.11.2023 09:38

Hei Tore, Takk for din tilbakemelding! Det er aldri vår intensjon å lure våre kunder, og vi beklager oppriktig at all nødvendig informasjon ikke ble kommunisert tydelig nok i utgangspunktet. Det er godt å høre at vi kunne rydde opp og komme til en løsning som føles rettferdig for deg. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ny lovende tjenesteleverandør

Omtale av  Terje

Rask respons og imøtekommende med konkurransedyktig tilbud. Svarte godt over forventning.

Svar fra SMB Mobil
07.11.2023 09:36

Hei Terje, Tusen takk for de positive ordene! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår service og at vi kunne møte – og til og med overgå – dine forventninger. Vi jobber kontinuerlig for å tilby våre kunder de beste tilbudene og den raskeste responsen, så din tilbakemelding er veldig oppmuntrende. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Føler meg lurt !!!

Omtale av  Inger

Det forferdelige er at selger ikke gav meg de opplysningene han skulle. For. eksempel at det var 36 månders bindingstid. Det er ingen andre som har så lang bindingstid. Jeg også trodde det var telenord som ville gi meg et bedre tilbud. Og prisen var jo ikke enestående som selger skiltet med, han hadde jo ikke tatt med momsen. Så nå sitter jeg med et dyrt abonnement som jeg må slite med i tre år. Ikke vet jeg om det er dekning der jeg bor heller. Når selger leser opp betingelsene har dere kanskje alt på det rene, for som kunde oppfatter du ikke alt som blir sagt i stort tempo. Og dere gadd heller ikke svare meg når jeg angret. I stedet kom det en høy rekning på over 5000,- kroner, snakk om om å gå i baret.

Svar fra SMB Mobil
03.11.2023 15:11

Hei Inger, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt en negativ erfaring med vår selger. Det er aldri vår intensjon at våre selgere skal fremstå som representanter for en annen operatør, som Telenor, og det er alvorlig for oss hvis dette har skjedd. Videre skal vi gi til tydelig informasjon om våre priser og avtaletider. Dette inkluderer å opplyse om priser eksklusiv moms og eventuelle avtaletider. Denne informasjonen skal gis både i samtale med selger og stå i SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse. Hvis disse trinnene ikke har blitt fulgt korrekt, så har det skjedd en feil fra vår side. Alle våre kunder skal ha full Telenor-dekning. Jeg ønsker gjerne å få tatt en gjennomgang av saken. Vennligst kontakt oss på [email protected], så vi kan finne en rettferdig løsning og forhåpentligvis gjenopprette din tillit til oss. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Svindlere. Pass på!

Omtale av  Jan T

Ble oppringt hos selger og fortalt at de ringer fra Telenor, noe som ikke stemmer. De forsøker å fange tilfeldige eiere av ENK inn i en bundet 3 års kontrakt for bedrifter, hvor du da sier vekk dine forbrukerrettigheter det øyeblikket du godtar tilbudet. I tillegg er den oppgitte prisen før mva, så abonnementet blir sannsynligvis dyrere enn det var. I I tillegg til alt dette får kontaktpersonen som ringte deg myndighet til å begå endringer i ditt abonnement når som helst, uten at du har noe du skulle sagt. Ren svindel. Dersom du signerte dette tilbudet bør du si det opp snarest. Gebyret du da får bør du bestride, siden de driver med svindel.

Svar fra SMB Mobil
07.11.2023 09:35

Hei Jan, Takk for tilbakemeldingen din. Våre selgere skal aldri fremstå som om de ringer fra Telenor. Vi er en selvstendig mobiloperatør, men benytter oss av Telenor sin dekning. Vi tar anklager om villedende salg alvorlig og vil gjerne se nærmere på denne saken. Informasjon om avtaletid, mobiloperatør og priser eks mva skal opplyses i samtale med selger i tillegg til at det fremgår av vår SMS som sendes i forkant av avtaleinngåelse. Enhver endring i abonnementet krever kundens samtykke, og våre kunder skal alltid ha full kontroll. Vennligst kontakt oss på [email protected] med detaljer, så kan vi se på saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Trodde det var Telenor som ville hjelpe meg med å få ned prisen på mine abbonnement der

Omtale av  Tommy

Trodde virkelig det var Telenor som ville hjelpe meg med å få ned prisen på mine abbonnement der hos dem. Seinere enn mitt i samtalen gikk det plutselig opp for meg at dette ikke var Telenor. Så satt jeg i saksa. Ble ikke fortalt om noe bruddgebyr heller; og hva jeg nå gjør i forhold til Telenor.

Svar fra SMB Mobil
03.11.2023 15:02

Hei Tommy, Takk for din henvendelse. Vi skal aldri gi inntrykk av at vi er Telenor, og dette tar vi veldig alvorlig. Vi er en selvstendig operatør som benytter Telenors nett, og dette skal alltid kommuniseres av våre selgere. Jeg beklager dersom du har fått feilinformasjon i salgsfasen og jeg ønsker gjerne å se nærmere på denne saken og samtidig hjelpe deg videre. Send oss gjerne en e-post til [email protected]. Så skal vi gjøre vårt beste for å løse situasjonen på en tilfredsstillende måte. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Foreløpig ny med denne tjenesten

Omtale av  Glenn

Først vil jeg nevne at jeg ikke likte framgangsmåten selger brukte. Følte meg litt lurt i etterkant da det var flere viktige elementer som ikke ble nevnt. Virker som appen og nettsiden er litt i en slags "betafase". Ikke helt gjennomtenkt/ testet. Har hatt mange telefoner til kundeservice, de er svært hyggelige/ behjelpelige. For min del kan jeg gjerne ta noen telefoner så lenge det ikke er lang ventetid og at kundeservice ordner det som problemet. Regner med at det blir bra når de har fått luket vekk "bugs" i systemet sitt. Hovedgrunnen til at jeg valgte å bytte er at de har Tyrkia med i EU pakken..

Svar fra SMB Mobil
19.10.2023 08:42

Hei Glenn, Takk for din tilbakemelding. Beklager dersom du ikke har fått korrekt informasjon fra vår selger, men jeg er glad for at du likevel har valgt å gi oss muligheten til å være din mobiloperatør. Vi skal gjøre vårt beste for at du forblir fornøyd kunde. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre plattformer. Jeg er glad for at kundeservicen vår har vært behjelpelig, og vi vil fortsette å jobbe med å optimalisere våre systemer for en enda bedre kundeopplevelse! Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Bruker liten skrift på å få salg. Elendig og lite fleksibel kundestøtte

Omtale av  Skuffet

Ble ringt av en selger som gav meg noe som ved første øyekast var en god deal. Jeg ble forsikret om at det var ingen bindingstid, og jeg takket dessverre ja. Over helgen gjorde jeg research og fant ut det finnes betdre tilbud på markedet. Da jeg tok kontakt for å kansellere var det ingen forståelse, og jeg ble nødt å betale meg ut av avtalen jeg hadde inngått med tre måneders oppsigelsestid. Dette stod i en leke med vilkår som jeg dessverre ikke leste, så de har alt på det tørre. Synes det er en velsig ufin markedføringsmetode, og synd at selskaper bruker liten skrift for å skrape til seg noen hundrelapper. Anbefaler overhode ikke noen å inngå noen avtaler med dette selkapet.

Svar fra SMB Mobil
19.10.2023 08:54

Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager hvis det har vært misforståelse rundt avtaletid og oppsigelsestid. Selv om du ikke har avtaletid, opererer vi med en standard oppsigelsestid på bedriftsavtaler. Dette er vanlig praksis i bransjen. Dersom du har ytterligere spørsmål eller bekymringer, er du velkommen til å kontakte oss direkte på [email protected]. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener
Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR