SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Som mange andre her så har jeg også opplevd å bli svindlet av SMB mobil. Selgeren eksplisitt sa at hun var fra Telenor og at hun hadde sett på måter å gjøre abonnementet mitt billigere. Hun forklarte at de hadde spesielle rabatter for folk med ENK og studentpriser. Hun nevnte ingen ting om bindingstid, utenom å si at SMB mobil var bundet til å holde prisen på samme nivå i 36 måneder. Hele opplegget er utrolig skittent, og jeg syns det er forferdelig å utnytte at mange personer som meg har tøffe økonomiske tider. Jeg fikk heller ikke tilsendt på mail avtalen slik som hun lovet. Når jeg ringte og spurte hva jeg skulle gjøre så var det pent lite, og de bare lurte på om hva løsningen for å bli hos dem skulle være. Det eneste jeg vil er å komme meg vekk fra dette selskapet, men avbruddsgebyren er på 4500 kr.
Hei Julie, Takk for din omtale. Vi går aldri fram for å svindle noen da vi er vi er opptatt av å være en god og seriøs utfordrer som skal være prisleder for mindre bedrifter med full Telenor dekning. Det er veldig leit å høre om opplevelsen. Våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra andre operatører, det ser vi veldig strengt på. Her ønsker vi du tar kontakt med oss på [email protected]. Mvh Ida SMB Mobil
Desidert den billigste løsningen for mindre bedrifter, samtidig som dekningen og ikke minst kundeservicen er utmerket 👍
Hei Trond. Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding 😀 Fantastisk å høre du er fornøyd med oss. Mvh Ida SMB Mobil
Meget god brukerstøtte med den beste dekning og pris. Anbefales.
Hei Sveinung. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 🤩 Det er flott å høre du er så fornøyd med oss! Mvh Ida SMB Mobil
Topp service og gode priser. Jeg var litt skeptisk på om jeg fikk beholde Telenor dekkningen eller ikke, men jeg har ikke merket noe forskjell fra SMB og Telenor når det kommer til dekkning, kun at jeg betaler en god del mindre i måneden.
Hei og takk for en fin omtale Robert! Det stemmer det at vi gir alle kunder den høyeste hastigheten i Telenor sitt mobilnett 😊 Supert å høre du er fornøyd og anbefaler oss videre. Mvh Ida SMB Mobil
Føler å ha blitt lurt, en ting hva de sier før du godtar et abonnement, men "truer" deg til å godkjenne uten å si at det er 36 mnd oppsigelse etter å fått mange fakturaer som ikke var i tråd med avtale. Da valgte jeg å si opp avtalen, med de trusler som fulgte, og ønsker å gå lenger ift brukerrettigheter for å slippe store etterbetalingskrav. Jeg har prøvd å forklare, men de vil ikke høre. USERIØST selskap
Hei Tom, Takk for din omtale. Det er fullt mulig å be våre selgere ringe opp neste dag om man vil se over tilbud med eksempelvis kollega eller andre, ingen skal føle seg truet til å si ja. Vi har forskjellige typer avtaletider med prisgaranti, blant annet en på 36 mnd som du henviser til her. Den oppsummeres i den muntlige verifikasjonen samtidig som det står på SMS som bekreftes. Iblant kan det jo være misforståelser oppstår, så vi ser gjerne på saken om du sender oss en melding på [email protected]. Mvh Ida SMB Mobil
Ser av omtalene her at flere er blitt lurt inn til å tegne 36 mnd abonnement, det ble jeg og. Spurte spesifikt om oppsigelsestid, og det var 3 mnd sa selger, han sa ikke at du måtte kjøpe deg ut av abonnementet. Jeg leste ikke over avtalen, da han hadde sagt at det kun var 3 mnd oppsigelsestid. Jeg prøvde å komme meg ut med angrefrist, men det gikk ikke siden det var bedriftsabonnement. Da fikk jeg beskjed om at jeg kunne benytte reklamasjonsrett, så jeg prøvde det. Fikk da beskjed om at siden jeg hadde takket ja på sms så var jeg låst til avtalen på 36 mnd. De har grei dekning og fungerer greit, men liker dårlig å bli lurt inn på en avtale med feil vilkår. Jeg driver et lite enkeltmannsforetak og ser meg ikke råd til å kjøpe meg ut til 4500,- styr unna om du ikke ønsker en avtale med høyt bruddgebyr. Fikk beskjed av selger fra forrige leverandør at de hadde gjort dette mot mange kunder, og det ser man og av kommentarene her.
Hei Lena, Takk for din omtale. Oppsigelsestiden er lik uavhengig av om man har avtaletid eller ikke, men selger kunne ha minnet om utkjøpet i tillegg. Avtaletiden og prisgaranti spesifiseres muntlig med selger i oppsummeringen, i tillegg til at den står på SMS som må besvares. Det er leit å høre du likevel føler slik om avtalen, så send oss gjerne en melding på [email protected]. Mvh Ida SMB Mobil
Noe mer uprofesjonell kundebehandling/service fra et selskap skal du lete lenge etter. Mottok i dag min første faktura på mine 2 bedriftsabonnement fra de. Ikke noe stemt i henhold til inngått avtale. Hold dere unna SMB - Mobil.
Hei Olav, Takk for din omtale. Faktura skal så klart stemme med inngått avtale. Husk at første faktura er fra dagen du startet hos oss, så den vil alltid være høyere. Du kan se betalingsoversikt fra side 2 på fakturaen. Du kan også ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg finne ut av det. Mvh Ida SMB Mobil