Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SMB Mobil
3.7
931 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
931 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
67%
Bra
67% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 931 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
447
193
21
13
257
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no

SMB Mobil er svindel

Omtale av  Julie B

Som mange andre her så har jeg også opplevd å bli svindlet av SMB mobil. Selgeren eksplisitt sa at hun var fra Telenor og at hun hadde sett på måter å gjøre abonnementet mitt billigere. Hun forklarte at de hadde spesielle rabatter for folk med ENK og studentpriser. Hun nevnte ingen ting om bindingstid, utenom å si at SMB mobil var bundet til å holde prisen på samme nivå i 36 måneder. Hele opplegget er utrolig skittent, og jeg syns det er forferdelig å utnytte at mange personer som meg har tøffe økonomiske tider. Jeg fikk heller ikke tilsendt på mail avtalen slik som hun lovet. Når jeg ringte og spurte hva jeg skulle gjøre så var det pent lite, og de bare lurte på om hva løsningen for å bli hos dem skulle være. Det eneste jeg vil er å komme meg vekk fra dette selskapet, men avbruddsgebyren er på 4500 kr.

Svar fra SMB Mobil
12.09.2024 11:52

Hei Julie, Takk for din omtale. Vi går aldri fram for å svindle noen da vi er vi er opptatt av å være en god og seriøs utfordrer som skal være prisleder for mindre bedrifter med full Telenor dekning. Det er veldig leit å høre om opplevelsen. Våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra andre operatører, det ser vi veldig strengt på. Her ønsker vi du tar kontakt med oss på [email protected]. Mvh Ida SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Alt fungerer

Omtale av  Trond K

Desidert den billigste løsningen for mindre bedrifter, samtidig som dekningen og ikke minst kundeservicen er utmerket 👍

Svar fra SMB Mobil
12.09.2024 11:32

Hei Trond. Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding 😀 Fantastisk å høre du er fornøyd med oss. Mvh Ida SMB Mobil

Superbruker.

Omtale av  Sveinung L

Meget god brukerstøtte med den beste dekning og pris. Anbefales.

Svar fra SMB Mobil
12.09.2024 11:27

Hei Sveinung. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 🤩 Det er flott å høre du er så fornøyd med oss! Mvh Ida SMB Mobil

Anbefales!

Omtale av  Robert

Topp service og gode priser. Jeg var litt skeptisk på om jeg fikk beholde Telenor dekkningen eller ikke, men jeg har ikke merket noe forskjell fra SMB og Telenor når det kommer til dekkning, kun at jeg betaler en god del mindre i måneden.

Svar fra SMB Mobil
11.09.2024 08:15

Hei og takk for en fin omtale Robert! Det stemmer det at vi gir alle kunder den høyeste hastigheten i Telenor sitt mobilnett 😊 Supert å høre du er fornøyd og anbefaler oss videre. Mvh Ida SMB Mobil

Usøriøst selskap.

Omtale av  Tom

Føler å ha blitt lurt, en ting hva de sier før du godtar et abonnement, men "truer" deg til å godkjenne uten å si at det er 36 mnd oppsigelse etter å fått mange fakturaer som ikke var i tråd med avtale. Da valgte jeg å si opp avtalen, med de trusler som fulgte, og ønsker å gå lenger ift brukerrettigheter for å slippe store etterbetalingskrav. Jeg har prøvd å forklare, men de vil ikke høre. USERIØST selskap

Svar fra SMB Mobil
10.09.2024 08:20

Hei Tom, Takk for din omtale. Det er fullt mulig å be våre selgere ringe opp neste dag om man vil se over tilbud med eksempelvis kollega eller andre, ingen skal føle seg truet til å si ja. Vi har forskjellige typer avtaletider med prisgaranti, blant annet en på 36 mnd som du henviser til her. Den oppsummeres i den muntlige verifikasjonen samtidig som det står på SMS som bekreftes. Iblant kan det jo være misforståelser oppstår, så vi ser gjerne på saken om du sender oss en melding på [email protected]. Mvh Ida SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lurt inn på avtale, med høyt bruddgebyr tross at selger sa at det kun var 3 mnd oppsigelse

Omtale av  Lena

Ser av omtalene her at flere er blitt lurt inn til å tegne 36 mnd abonnement, det ble jeg og. Spurte spesifikt om oppsigelsestid, og det var 3 mnd sa selger, han sa ikke at du måtte kjøpe deg ut av abonnementet. Jeg leste ikke over avtalen, da han hadde sagt at det kun var 3 mnd oppsigelsestid. Jeg prøvde å komme meg ut med angrefrist, men det gikk ikke siden det var bedriftsabonnement. Da fikk jeg beskjed om at jeg kunne benytte reklamasjonsrett, så jeg prøvde det. Fikk da beskjed om at siden jeg hadde takket ja på sms så var jeg låst til avtalen på 36 mnd. De har grei dekning og fungerer greit, men liker dårlig å bli lurt inn på en avtale med feil vilkår. Jeg driver et lite enkeltmannsforetak og ser meg ikke råd til å kjøpe meg ut til 4500,- styr unna om du ikke ønsker en avtale med høyt bruddgebyr. Fikk beskjed av selger fra forrige leverandør at de hadde gjort dette mot mange kunder, og det ser man og av kommentarene her.

Svar fra SMB Mobil
10.09.2024 08:32

Hei Lena, Takk for din omtale. Oppsigelsestiden er lik uavhengig av om man har avtaletid eller ikke, men selger kunne ha minnet om utkjøpet i tillegg. Avtaletiden og prisgaranti spesifiseres muntlig med selger i oppsummeringen, i tillegg til at den står på SMS som må besvares. Det er leit å høre du likevel føler slik om avtalen, så send oss gjerne en melding på [email protected]. Mvh Ida SMB Mobil

Hold dere unna

Omtale av  Olav E

Noe mer uprofesjonell kundebehandling/service fra et selskap skal du lete lenge etter. Mottok i dag min første faktura på mine 2 bedriftsabonnement fra de. Ikke noe stemt i henhold til inngått avtale. Hold dere unna SMB - Mobil.

Svar fra SMB Mobil
05.09.2024 08:26

Hei Olav, Takk for din omtale. Faktura skal så klart stemme med inngått avtale. Husk at første faktura er fra dagen du startet hos oss, så den vil alltid være høyere. Du kan se betalingsoversikt fra side 2 på fakturaen. Du kan også ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg finne ut av det. Mvh Ida SMB Mobil

SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener
Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR