SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Så langt fornøyd med kundeservice, er ny kunde så litt liten erfaring enda.
Hei Geir, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal gjøre det vi kan for at du forblir en fornøyd kunde! Mvh Birgitte SMB Mobil
Telefonselger kan utelate informasjon som er av betydning for pris. Når prisen er satt så holder den seg fast. Hyggelige ansatte
Hei Terje, Tusen takk for den positive omtalen! Det er godt å høre at du opplever abonnementet som stabilt og våre ansatte som hyggelige. Mvh Birgitte SMB Mobil
Perfect SMB Mobilabonnament and perfect telefontjeneste
Hei Dominik, Tusen takk for din positive omtale! Vi setter stor pris på din anbefaling og det er veldig gøy å høre at du opplever det som en perfekt telefonitjeneste! Mvh Birgitte SMB Mobil
Aldri opplevd så tilgjengelig og hyggelig kundeservice. Appen og mine sider gir god oversikt, og man har mange valgmuligheter for å legge begrensninger og holde kontroll. Setter også pris på muligheten for å ha tvillingsim. Ingen skjulte kostnader og telenordekning, som er best.
Hei Jostein, Tusen takk for den positive omtalen! Veldig godt å høre at du opplever vår kundeservice som tilgjengelig og hyggelig. Dette er veldig viktig for oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Synest det er merkeligt at rekningen for 12 Dagar skal vera lik ein mnd
Hei Holmedal, Takk for din tilbakemelding. Jeg mistenker at du viser til din første faktura. Ettersom vi forskuddsfakturerer så mistenker jeg at det her gjelder en lengre periode. Hvis du ser på side to på faktura så skal du kunne se på varelinjene hvilken periode faktura gjelder for. Dersom det er noe som ikke stemmer ønsker vi veldig gjerne at du tar kontakt med oss på 21 93 61 61 eller per e-post [email protected]. Mvh Birgitte SMB Mobil
Etter litt misforståelse i starten er jeg blitt fornøyd kunde. Og jeg opplever god kundeservice.
Hei Merethe, Tusen takk for din positive omtale. Jeg er glad for at du har gitt oss en sjanse til å gjøre deg til en fornøyd kunde. Vi skal gjøre det vi kan for å beholde deg som en fornøyd kunde også! Mvh Birgitte SMB Mobil
Fornøyd med nytt mobilabonnement. Null problemer så langt.
Hei Mona, Tusen takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd. Vi skal gjøre det vi kan for at det vedvarer, og skulle det dukke opp et problem så er vår kundeservice klar for å bistå! Mvh Birgitte SMB Mobil