SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fornøyd med nytt mobilabonnement. Null problemer så langt.
Hei Mona, Tusen takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd. Vi skal gjøre det vi kan for at det vedvarer, og skulle det dukke opp et problem så er vår kundeservice klar for å bistå! Mvh Birgitte SMB Mobil
God service og billig! Lett å administrere og komme i kontakt
Hei Mai, Takk for din positive omtale! Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd og at du opplever god service og lave priser. Vi skal gjøre det vi kan for at du fortsetter å være en fornøyd kunde hos oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Vi har aldri hatt noe tull. Regningene er billige og aldri noen påslag. Når jeg ringer går jeg svar og alt blir oppklart med en gang. Veldig fornøyd 👍
Hei Liv, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd! Vi skal gjøre det vi kan for at du fortsetter å være fornøyd kunde hos oss 😊 Mvh Birgitte SMB Mobil
Eg/me har fått det me blei lova med tanke på pris og dekning, som er det som betyr noko for oss. I tillegg enkelt og kjapt å få svar frå kundeservice.
Hei, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for at dere er fornøyd og at dere opplever at dere får det dere er lovet. Det er viktig for oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Klart billigste abonnement med Telenor dekning. Og faktura på EHF rett inn i regnskapssystemet.
Hei Johannes, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du opplever oss som det biligste abonnementet med Telenor dekning. Dette er nemlig vår målsetning. Mvh Birgitte SMB Mobil
Utmerket dekning og forutsigbare kostnader. Veldig fornøyd da de overnevnte faktorene er viktig for meg i et enkeltpersonforetak.
Hei Anthony, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd kunde og at du opplever god dekning og at det er forutsigbare kostnader Mvh Birgitte SMB Mobil
Det beskrives av flere hvordan selskapet opererer. De skjuler vesentlig informasjon, f eks 36 måneders bindingstid og later som de har Telenor i ryggen når de selger produktet. Samtalen ble tatt opp og dette legger selskapet til grunn. Måtte betale meg ut av avtalen!
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker ikke at våre selgere skal skjule informasjon om avtaletid eller utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Dette tar vi på alvor. Selgere skal i salgs samtale informere om at vi er en selvstendig norsk mobiloperatør, men at vi har full Telenor dekning. Det skal også informeres om eventuell avtaletid. Dette skal også fremkomme i sms som sendes i forkant av avtaleinngåelse. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med mer informasjon om saken, så kan vi ta en ny gjennomgang. Mvh Birgitte SMB Mobil