SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Funket helt OK så langt og kan ikke klage. Så gidder ikke å skifte!
Hei Tom! Så godt å høre du er fornøyd. Vi er veldig glad for å ha deg her som kunde. Mvh Ida SMB Mobil
Veldig fornøyd med både pris på abonnementet og kundeservicen
Hei Ronny, Så hyggelig å høre! Takk for tilbakemeldingen. Mvh Ida SMB Mobil
Stabilt og fint. Funker også veldig bra på hytta nord på.
Hei Pedersen, Takk for den fine tilbakemelding. Vi vil gjøre vårt ytterste for at du fortsetter som fornøyd kunde her hos oss :) Mvh Ida SMB Mobil
Jeg har mobildekkning overalt også i Europa område
Hei Silke, Takk for en strålende tilbakemelding :) Vi jobber alltid for å gi våre kunder en optimal opplevelse av mobiltjenester! Mvh Ida SMB Mobil
Veldig fornøyd med abonnementet, både prismessig og kundeservicen.
Hei Siv, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen :) Vårt mål er å være prisleder for mindre bedrifter, så tilbakemeldingen din betyr mye for oss. Mvh Ida SMB Mobil
Har vesentlig betre dekning en andre "billig" selskap, tufta på telenors gode dekkning
Hei Jarle, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er fint å høre du er fornøyd med at vi gir full Telenor dekning til våre kunder. Mvh Ida SMB Mobil
Dummeste jeg har gjort å bytte til SMB ! Simkort gikk i lås første 5 minutter, Appen virket ikke og Kundeservice svarte ikke. Jeg måtte opprette ny avtale med annen operatør for å låse opp tlf. Kostet meg 4500. Pga 36 mnd avtale. Styr langt unna!!!!
Hei Bettina, Takk for din tilbakemelding. Dette var veldig kjedelig å høre. Det er dessverre vanskelig å svare på hva som kan ha skjedd her, kan du sende oss en e-post til bytt@smbmobil med litt informasjon så vi kan se på saken? Mvh Birgitte SMB Mobil