SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med abonnementet, både prismessig og kundeservicen.
Hei Siv, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen :) Vårt mål er å være prisleder for mindre bedrifter, så tilbakemeldingen din betyr mye for oss. Mvh Ida SMB Mobil
Har vesentlig betre dekning en andre "billig" selskap, tufta på telenors gode dekkning
Hei Jarle, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er fint å høre du er fornøyd med at vi gir full Telenor dekning til våre kunder. Mvh Ida SMB Mobil
Dummeste jeg har gjort å bytte til SMB ! Simkort gikk i lås første 5 minutter, Appen virket ikke og Kundeservice svarte ikke. Jeg måtte opprette ny avtale med annen operatør for å låse opp tlf. Kostet meg 4500. Pga 36 mnd avtale. Styr langt unna!!!!
Hei Bettina, Takk for din tilbakemelding. Dette var veldig kjedelig å høre. Det er dessverre vanskelig å svare på hva som kan ha skjedd her, kan du sende oss en e-post til bytt@smbmobil med litt informasjon så vi kan se på saken? Mvh Birgitte SMB Mobil
Selgere som pruter selv er bra også er det nett fra de best med max mobildata
Hei Runar, Takk for en hyggelig omtale! Det er fint å høre du er så fornøyd med abonnementet. Mvh Ida SMB Mobil
Det bare fungerer. Har ikke hatt behov for å kontakte kundeservice en eneste gang. Anbefales!
Hei Rune! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Å om du skulle lure på noe en gang er vi klare til å ta deg imot på telefon :) Mvh Ida SMB Mobil
Bra mobiltäckning som jag hadde med telenor Lika bra hastighet på nätverk .. Happy happy
Hei Per, Tusen takk for din positive omtale! Veldig glad for at du er happy happy. Da er vi happy happy! Vi skal gjøre det vi kan for at du forblir en fornøyd kunde hos oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Under vårt første møte sa de at vi bare skulle betale 720 kroner hver og at det ikke ville være noen ekstra kostnader, men jeg betaler 1000 kroner hver måned, og jeg føler virkelig at mine rettigheter har blitt krenket i denne saken.
Hei Yasin, Takk for din tilbakemelding. Jeg forstår at det her kan ha skjedd en misforståelse. Kan du ta kontakt med oss på [email protected] eller per telefon på 21 93 61 61, så kan vi se på hva som har skjedd. Mvh Birgitte SMB Mobil