SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra dekning, rimelig pris, kompetent kundestøtte, elektroniske fakturaer
Hei Ingemar, Kjempebra å høre at du er fornøyd med dekningen, prisene og kundestøtten vår, og at du liker de elektroniske fakturaene. Takk for at du ga oss tilbakemelding! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ble oppringt da de prøvde å lure meg til å tro at dette var det samme som Telenor. Ringte og spurte om jeg bare ville ha lavere pris på Telenor abonnementet mitt og prøvde gjentatte ganger å få det til å høres ut som en slags Telenor SMN. De la på tvert da jeg sa begynte å si at jeg skjønte hva de prøvde på. Skamløst.
Hei Andreas, Takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen og jeg beklager sen tilbakemelding på din omtale. Vi beklager sterkt at du har hatt en negativ opplevelse med en av våre salgssamtaler. Det du beskriver er ikke i tråd med våre retningslinjer eller den måten vi ønsker å representere vår bedrift på. Vi skal aldri gi inntrykk av å være en annen operatør, og vi tar dine anklager om misforståelser og villedende kommunikasjon svært alvorlig. Hvis det ikke allerede er gjort, kan du sende meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken slik at vi kan undersøke den nærmere? Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Mindre operatør som bryr seg om kundene sine. Anbefales.
Hei Kristian, Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er kjempebra å høre at du føler at vi bryr oss om kundene våre – det er akkurat det vi gjør! Din anbefaling betyr mye for oss, og vi er takknemlige for at du setter pris på innsatsen vi legger i å gi våre kunder den beste servicen. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Fikk tilbud fra smb mobil med 0 mnd bindingstid hadde det noen mnd men det passet ikke for meg. Gikk over til annet selskap da var det plutselig 3 mnd oppsigelse. Styr unna.
Hei Johnny, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager hvis det har vært noen forvirring omkring oppsigelsestiden for ditt abonnement hos SMB Mobil. Som en del av våre vilkår, har vi en standard oppsigelsestid på 3 måneder. Dette er ikke det samme som avtaletid/bindingstid. Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
God kundeservice, pris og dekning. Lett å justere på datapakkene
Hei Ayad, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår, prisingen og dekningen. Vi er også glade for å vite at du finner det enkelt å justere datapakkene dine. Det er viktig for oss at våre kunder har en god opplevelse med våre tjenester, og din tilbakemelding hjelper oss å vite at vi er på rett spor. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med å bruke smb mobil. Billig og bra.
Hei Magnus, Takk for at du delte din opplevelse! Det er kjempeflott å høre at du er fornøyd med SMB Mobil og synes våre priser er både gode og rimelige. Vi jobber alltid for å gi våre kunder den beste verdien, så tilbakemeldinger som din er virkelig oppmuntrende for oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Byttet til smb,enkelt i bruk og bare fungerer. Bruker det i min egen bedrift.
Hei Morten, Supert å høre at du er fornøyd med å bruke SMBmobil i bedriften din! Det er viktig for oss at alt går smidig for kundene våre. Takk for at du deler din erfaring, og husk at vi er her for å hjelpe om du trenger noe. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil