SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask og god hjelp. God service og priser. Veldig fornøyd etter jeg byttet til de.
Hei Hege, Takk for at du delte din positive erfaring! Det er fantastisk å høre at du er veldig fornøyd etter byttet. Vi er glade for at du setter pris på vår raske hjelp og våre gode priser. Det betyr mye for oss å vite at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Lav pris og god dekning. Mye data for pengene. God kundeservice
Hei Peer, Takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du setter pris på den gode dekningen, våre konkurransedyktige priser og kvaliteten på kundeservicen. Det er viktig for oss at våre kunder føler at de får mye for pengene. Takk for at du deler din erfaring og for at du har valgt oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Like bra dekning som Telenor, men MYE billigere! Bra kundeservice 😃
Hei Lillemor, Tusen takk for de fine ordene! Det er flott å høre at du er fornøyd med dekningen og prisen du får hos oss. Vi setter stor pris på at du setter pris på vårt arbeid for å tilby god service og konkurransedyktige priser. Takk for at du valgte oss og for at du delte din opplevelse! Mvh, Birgitte SMB Mobil
God og hyggelig service. Fin avtale med nok data i forhold til andre selskaper. Absolutt konkurransedyktige priser. Raske til å svare på henvendelser og gode på å finne løsninger som passer.
Hei Rikke, Takk for de hyggelige ordene! Vi er utrolig glade for å høre at du er fornøyd med servicen vår, avtalen du har fått, og at du finner prisene våre konkurransedyktige. Å være raske til å svare på henvendelser og flinke til å finne gode løsninger er noe vi legger stor vekt på, så det er fantastisk å vite at dette er din erfaring med oss. Din tilbakemelding er viktig og inspirerer oss til å fortsette å yte vårt beste! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Fungerer helt greit og koster ikke skjorta. Oversiktlige faktura.
Hei Svein, Takk for din positive omtale! Det er flott å høre at du er fornøyd med både prisene og oversiktligheten på fakturaene våre. Å tilby rimelige og forståelige tjenester er viktig for oss, og vi er glade for at dette stemmer overens med din opplevelse. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Rent lureri, men ikke rent mel i posen. Hold dere unna! Ble lokket og lurt til et nytt mobileabbonent. Jeg var skeptisk, men fikk muntlig bekreftelse på at de vilkårene de oppga gjaldt. De betrygget meg også med at samtalen ble tatt opp - så det var min ekstra sikkerhet. Da jeg fikk første faktura og oppdaget bedrageriet kontaktet jeg de, og da var de direkte ufine. Da jeg viste til at samtalen var tatt opp, så sa de at det opptaket var foreldet. Nå må jeg velge å betale dyrt månedsabonnement eller betale meg ut av avtalen med SMB. De lever av svindel.
Hei Inga, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker ikke at noen av våre kunder skal føle seg lurt. I verifisering med selger skal det alltid opplyses om priser og pakkestørrelser, samt at priser oppgis eks mva. Dette skal også fremkomme i sms som sendes i forkant av avtaleinngåelsen. Vi ønsker å se nærmere på saken din og gjøre det vi kan for å løse denne situasjonen på en rettferdig måte. Vennligst kontakt oss på [email protected] med detaljer rundt din opplevelse, slik at vi kan forstå bedre hva som har skjedd og finne en passende løsning. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Her er det bare å styre så langt unna som mulig. Disse føyer seg i gruppen av andre svindlere som kjører samme taktikk. Utydelig når dem sier hvem som ringer og nevner Telenor tydelig i introduksjonen. Åpenbart for å skape tillit. Disse ringer såpass ofte at jeg vet å spørre om prisen og om dette er med eller uten moms. Før du spør spesifikt om dette så blir det ikke nevnt. Vil forøvrig også nevne siste møte med disse folkene hvor jeg nevnte min nåværende operatør og jeg ble satt på høytaler i gutterommet hvor det ble fnising og latterliggjøring av dette selskapet. Nydelig salgsteknikk gutta! Har du bedrift eller enkeltpersonsforetak (spesielt dette!) STYR UNNA. LANGT UNNA. dette kommer til og koste deg fryktelig mange kroner med abbonementskost, antakelige fakturagebyr og det berømmelige bruddgebyret når du innser at du har blitt lurt.
Hei Johan, Takk for din tilbakemelding. Det du beskriver er langt fra standarden vi setter for vår kommunikasjon og tjeneste. Jeg ønsker veldig gjerne å se på hva som har skjedd i ditt tilfelle. Vennligst send oss en e-post på [email protected] med detaljer, slik at vi kan ta tak i saken din. Igjen, vi beklager for den opplevelsen du har hatt, og takk for at du tok deg tid til å informere oss. Mvh, Birgitte SMB Mobil