Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk svar fort fra dere. Det er bra. Jeg er godt fornøyd.
Hei Ronny, Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med ditt kundeforhold hos oss! Vi ønsker alltid å hjelpe kundene våre så godt vi kan innen kort tid. Jeg er glad vi har deg som kunde hos oss! Takk for fin omtale. Ha en super helg, hilsen Julia.
Svært bra kundeservice. Noe kø på telefonen, men til å leve med. Problemet ble løst umiddelbart
Hei Hans, Det er jo helt fantastisk å høre at du fikk løst problemet ditt når du kontaktet oss! Takk for fin omtale. Ha en strålende helg, hilsen Julia.
God oversikt på app. Supergod service, og meget hyggelig betjening. Anbefales på både Strøm og Mobil.
Hei Lynn, Dette var virkelig hyggelig å lese denne fine omtalen! Jeg er så glad for å høre at du er så fornøyd med oss, og at du blir godt tatt i mot. Vi setter stor pris på at du anbefaler oss! Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Og da jeg kom hit til Polen i går var jeg uten mobilnett. Heldigvis fikk jeg låne nett på flyplassen. Slik at jeg fikk ringe til de som skulle hente meg.og på hotellet låner jeg nettet deres. Men må jo ha mobilnett når jeg er utenfor hotellet også .og det hjalp hun jeg pratet med i dag
Hei Solfrid, Så godt å høre du fikk hjelp så du fikk bruke mobildata i utlandet! Takk for omtalen og alle stjernene. Ønsker deg en strålende uke videre i Polen, hilsen Julia.
Familie abonnementet for to personer fungerte bra inntil november 2022. Jeg har to simkort og deaktiverte Talkmore sitt da vi forlot Norge på reise til Asia 23.november 2022. Dette har fungert utmerket med en tidligete leverandør. Min kone tok ut simkortet på sin telefon. Alle regninger på 349 ble betalt punktlig høsten 2022 og vi fulgte nøye med at datamengden ikke ble overskredet. I desember fikk vi faktura på kr 1448 med henvisning til datafeil hos Talkmore gjennom høsten og at overforbruk ikke hadde blitt registrert og fakturert. Jeg reklamerte på deres app, men meldingene ble slettet når jeg sendte dem. Muntlige klager ble avvist. Saken endte med inkasso da jeg nektet å betale. Samtidig kom et program på NRK Brennpunkt som nærmest slaktet Talkmore for mange lignende hendelser. Simkortet var fortsatt deaktivert i januar, februar og mars og fakturaer på rundt 700 pr måned fortsatte å komme. Klager ble ikke hensyntatt. Til tross for at Talkmore ikke ble brukt fra 23. November til 28. februar fortsatte regningene å komme uten at vi ble gitt muligheter til å klage. Vi ba om epostadresse, postadresse eller annen måte å kommunisere på da appen ikke fungerte på klager og reklamasjoner. På chat appen ble vi blankt avvist og da forsvant også alle muligheter for videre kommunikasjon da appen ble tatt ned. I mars mottok vi ytterligere faktura på ca 700 kr uten at nummeret hadde vært i bruk på nesten 4 måneder og etter at abonnementet var sagt opp. Vi vil hevde at Talkmore bevisst driver sin "butikk" på denne uredelige måten. Overfakturering og inkasso har blitt grei butikk for selskapet. Vi vil videre hevde at såkalte positive anmeldelser på internett blir produsert og publisert på falske premisser. Vennligst se Brennpunkt på NRK.
Hei Asgeir, Det er ikke gøy å se at du har hatt en såpass dårlig kundereise med oss. Det du skriver høres også litt rart ut, da det absolutt ikke er slik vi ønsker at kunder skal oppleve oss. Vi ønsker gjerne å se nærmere på denne saken og hadde satt stor pris på hvis du kan kontakte oss på [email protected] slik at vi får muligheten til dette. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Bytte fra onecall til Talkmore pga fri bruk i Tyrkia, dette varte ikke lenge og jeg anser dette som lokketilbud. Jeg kommer til å bytte til ett annet selskap så fort jeg har funnet ut av hva jeg vil ha.
Hei Vibe, Vi har full forståelse for at du er skuffet over dette. Vi hadde dette tilbudet en lenger periode men dessverre fant ut at vi måtte fjerne det pga. de høye kostnadene det medførte. Men vi har redusert priser for land i sonen som inkluderer Tyrkia slik at vi fortsatt vil ha lave utlandspriser for kunder som reiser der. Vi håper selvfølgelig du blir værende som kunde hos oss. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Inngikk avtale vedr. Pris på abonement,kjøp av telefon,forsikring og rentefri nedbetaling. Selger lovet rabatterte priser og gratis tjenester for deretter å be meg bestille gjennom nettbutikken til talkmore. Advarsel: selger følger ikke opp de avtalte vilkårene etter bestillingen nettsiden blir da gjeldende som avtale. Talkmore gjør ingenting med dette. Utrolig utspekulert Svindel med sluttkunde som offer. Styr unna!
Hei Robert, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å se at du hadde en såpass dårlig opplevelse med en av våre selgere. Dette er absolutt ikke slik vi ønsker at folk skal oppleve oss. Hvis du kunne kontaktet oss på [email protected] så vil vi gjerne se nærmere på saken og gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus