Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har Talkmore siden mer enn 20 år, fortsatt er veldig fornøyd👍
Hei Sara, Det er jo helt fantastisk at vi har fått ha deg som kunde hos oss i over 20 år! Det setter vi utrolig stor pris på. Jeg er glad vi har gode kunder som deg, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd i minst 20 år til! Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Dere svarer raskt og dere har hyggelige kundebehan
Hei Wenche, Jeg blir så utrolig glad for å høre at du ønsker å anbefale oss videre til vennene dine! Det er virkelig godt å vite at du har fått god hjelp fra oss når du har tatt kontakt. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Gjaldt endring av adresse og en hyggelig mann på tlf
Hei Sissel, Så utrolig godt å høre at du fikk hjelp med å endre adressen din fra en av våre hyggelige kundebehandlere. Tusen takk for kjempe fin omtale. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Meget fornøyd med Talkmore! Bra dekning, app og rask respons fra kundeservice.
Hei Espen, Det kunne nesten ikke blitt bedre! Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er utrolig glad for at du er fornøyd og at alt fungerer som det skal. Takk for nydelig omtale. Vi setter stor pris på fine kunder som deg. Ønsker deg en herlig uke, hilsen Julia.
Han jeg pratet med var blid og imøtekommende, og fant fort problemet. Og han skjønte godt dialekt. Jeg hadde glemt en regning, og han åpnet abonnementet igjen med en gang, til og med før jeg betalte den. Dette var en fredag, så det var bra.
Hei Gro, Så utrolig godt å høre at du fikk hjelp med å gjenåpne abonnementet ditt som hadde blitt sperret! Vi ønsker alltid å møte kundene våre på en fin og forståelsesfull måte. Takk for fine ord! Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Det fungerer 100% for vår bruk av data. Bra dekning
Hei Anny, Det er jo bare helt supert at dekningen og data fungerer som det skal! Tusen takk for kjempe fin omtale. Vi er glade for å ha gode kunder som deg. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Selgere selger abonnoment hvor det oppgis ingen bindingstid, men ved avslutning av abonnoment sendes det bruddgebyr. Talkmore har slette opptaket hvor dette kan bekreftes og nekter å kreditere bruddgebyr. Styr unna!
Hei Mathias, Dette var ikke noe gøy å høre. Det er selvfølgelig ikke sånn vi ønsker at det skal være. Gjerne send meg en henvendelse på [email protected] så jeg kan undersøke saken nærmere og se om vi kan finne en løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag videre, hilsen Julia.