Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selgere selger abonnoment hvor det oppgis ingen bindingstid, men ved avslutning av abonnoment sendes det bruddgebyr. Talkmore har slette opptaket hvor dette kan bekreftes og nekter å kreditere bruddgebyr. Styr unna!
Hei Mathias, Dette var ikke noe gøy å høre. Det er selvfølgelig ikke sånn vi ønsker at det skal være. Gjerne send meg en henvendelse på [email protected] så jeg kan undersøke saken nærmere og se om vi kan finne en løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag videre, hilsen Julia.
Utmerket kunde service! Alltid god hjelp å få! Fantastiske abonnementer å velge mellom!
Hei Tonje, Det varmer å få høre at du har denne opplevelsen som kunde hos oss! Jeg er så utrolig glad for at vi har gode kunder som deg. Tusen takk for nydelig omtale. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Jeg er veldig fårøyt med talkmore god servis trengr ikke vente så lenge på kø
Hei Suzanna! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med servicen vår, og at du ikke opplever lang ventetid. Vi setter stor pris på deg som kunde! Mvh. Halima 😊
Kjempefornøyd 👍👍gode priser og rask service, alt er veldig bra, flinke hyggelige kundebehandlere😊
Hei Solfrid! Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er kjempefornøyd med både prisene, servicen og våre hyggelige kundebehandlere. Det setter vi stor pris på 😊👍 Mvh. Halima
God dekning og mye gigabyter Internett for høflig pris 😀👍
Hei Hatam! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er fornøyd med dekningen og de gode mengdene gigabyte til en rimelig pris. Vi setter stor pris på at du valgte oss 😊👍 Mvh. Halima
Ble feilinformert av en Talkmore-selger om dekning av bruddgebyr ved bytte fra SMB Mobil. Selgeren lovet muntlig at Talkmore ville dekke hele gebyret, men de dekker maks 3000,-. Talkmore nekter å rette opp, til tross for misledende informasjon og at jeg tok kontakt øyeblikkelig etter bytte. Vær forsiktig med hva du blir lovet på telefon. Bruddgebyr hos SMB er på 4500,-
Hei Håkon! Det er veldig beklagelig å høre om denne opplevelsen, og vi forstår at situasjonen er frustrerende. Vi vil gjerne se nærmere på dette for deg, og vi oppfordrer deg til å sende en e-post med detaljer om saken til [email protected], så kan vi undersøke videre. Takk for at du tar deg tid til å gi oss beskjed, og vi håper å kunne hjelpe deg videre. Mvh. Halima
God service og forståelse av mine behov og meget hyggelige folk
Hei Sina, Jeg blir så utrolig glad for å høre om opplevelsen din fra da du var i kontakt med oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Det er godt å vite at vi har gode kunder som deg hos oss. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.