Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Møtte en hyggelig medarbeider som enkelt løste mitt problem
Hei Magne! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima
La meg fortelle deg en ting om Talkmore: Kundeservicen deres er som å prøve å få blomster til å vokse i en ørken. Du vet, håpløst! Jeg har aldri møtt en gjeng som er så gode på å ignorere sine egne kunder. Hvis du liker å vente i evigheter på svar, eller å bli behandlet som om du er en brysom flue, da er Talkmore kundeservice stedet for deg. Men hvis du foretrekker effektivitet og respekt, bør du holde deg langt unna!
Hei Ida! Takk for tilbakemeldingen din, selv om den dessverre ikke var så positiv som vi skulle ønske. Vi tar dine kommentarer på alvor og vil gjøre vårt beste for å forbedre vårt kundeservice. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og vi håper at vi kan overbevise deg om vår forbedring i fremtiden. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Alt er bra på talkmore vis du for en problel det fixer føtt
Hei El! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
For lang venting. Manglet tilbake ringing. Variere musikken i ventetiden.
Hei Bjørn! Takk for din tilbakemelding og for å gi oss verdifulle innspill. Vi tar dine kommentarer på alvor og vil jobbe med å redusere ventetiden, forbedre tilbakeringings-tjenesten vår og variere musikken i ventetiden for å forbedre kundeopplevelsen. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og vi vil fortsette å strekke oss etter å gi en bedre opplevelse for våre kunder. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Treg/variabel dekning. Ingen bedring tross flere klager?
Hei Henry! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager dypt for den ulempen du opplever med dekningen. Vi tar dine klager på alvor og vil gjøre alt vi kan for å forbedre situasjonen. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi undersøke dette nærmere for deg. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Alt fungerer som det skal, slik man forventer av et teleselskap
Hei Daniel! Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Billig og bra hyggelig kundeservice som hjelper med det meste
Heisann Mathias, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig fint å lese at du har hatt gode opplevelser med vårt kundesenter. 😊 Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca