Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det beste mobilabonnement jeg har hatt. Gode priser og fordeler som kunde. Kommer aldri til å bytte. En fantastisk positiv kundeservice hvor du alltid som kunde sitter fornøyd tilbake etter henvendelser. Pålitelige og setter som sagt alltid kunden i høysete!
Hei Bjørg! Wow, tusen takk for en utrolig fin omtale 🤩 Dette setter vi pris på og jeg skal passe på at resten av kundeservice får lest denne. Ha en fantastisk uke videre, med vennlig hilsen Thomas.
Lav pris, utmerket dekning i inn, og utland. God dekning også på mobilt breband
Heisann Hermod! Stort bedre enn dette skal det godt gjøres for å få til, men vi takker sjeldent nei til en utfordring. Vi skal jobbe på for å gjøre deg minst like fornøyd videre også :-) Ha en fin dag, hilsen Petter.
Bare positive ting å si om talkmore.og jeg har brukt dem noen år
Heisann Anita! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er ingenting vi liker bedre enn å se at våre kunder er fornøyde, så dette er bare helt gull :-D Ha en flott dag, hilsen Petter.
God hjelp selv om det tok lang tid for å få det til å fungere
Hei Sven, Så godt å se at du fikk den hjelpen du trengte, noen ganger kan det ta litt tid før alt er på plass, men det er flott at kundebehandleren tok seg tid til å hjelpe helt til alt var i orden :-) Ha en god dag videre, hilsen Petter.
God kundeservice, fordeler og enkel app hvor man kan betale med Vipps. Gode priser på abonnement også.
Heisann Thor! Dette liker vi! Vi jobber med å tilby enkle løsninger til gode priser. Så det er jo helt topp at dette kommer frem til deg som kunde :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter.
God service,gode avtaler,hjelp når du trenger det. Lettvint app. Langt billigere enn de jeg har brukt i alle år. Og vernepleier er supert.
Hei Monica, Så fint å høre at du er fornøyd med både kundeservice, priser og appen 😄 Tusen takk for tilbakemeldingen din, det setter vi virkelig pris på! Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen Eline
Bra foreløpig ...burde fått opplysninger fra rådgiver om bytte av abonnement.
Hei Linda! Så godt at alt stå bra til så langt! Om det er noen opplysninger du har manglet så tar vi det gledelig i mot om du sender det til [email protected]. Så kan vi forhåpentligvis bli bedre på å ta det med videre. Ha en god dag videre, hilsen Petter.