Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God hjelp selv om det tok lang tid for å få det til å fungere
Hei Sven, Så godt å se at du fikk den hjelpen du trengte, noen ganger kan det ta litt tid før alt er på plass, men det er flott at kundebehandleren tok seg tid til å hjelpe helt til alt var i orden :-) Ha en god dag videre, hilsen Petter.
God kundeservice, fordeler og enkel app hvor man kan betale med Vipps. Gode priser på abonnement også.
Heisann Thor! Dette liker vi! Vi jobber med å tilby enkle løsninger til gode priser. Så det er jo helt topp at dette kommer frem til deg som kunde :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter.
God service,gode avtaler,hjelp når du trenger det. Lettvint app. Langt billigere enn de jeg har brukt i alle år. Og vernepleier er supert.
Hei Monica, Så fint å høre at du er fornøyd med både kundeservice, priser og appen 😄 Tusen takk for tilbakemeldingen din, det setter vi virkelig pris på! Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen Eline
Bra foreløpig ...burde fått opplysninger fra rådgiver om bytte av abonnement.
Hei Linda! Så godt at alt stå bra til så langt! Om det er noen opplysninger du har manglet så tar vi det gledelig i mot om du sender det til [email protected]. Så kan vi forhåpentligvis bli bedre på å ta det med videre. Ha en god dag videre, hilsen Petter.
Kjøper tlf for første gang. Betalt 28 jan og fortsatt ikke mottatt noen tlf 8 feb så ringer og lurer på hva som har skjedd? Viser seg at er problemer med leveranser. Jeg sier jeg blir skuffet over at de selger meg en vare de ikke har. 😡Får en umiddelbar beklagelse og tilbud om 1 mnd fri tlf😊👋Takket umiddelbart ja og går helt fint og vente noen uker nå😊👍🏻Veldig bra lest og handlet av kundebehandleren jeg snakket med😊 Hilsen fornøyd kunde Tor E. H.
Hei Tor, Huff, så dumt at du har opplevd problemer med leveranse av ny telefon! Skjønner at det er skuffende, men så bra å høre at det ordnet seg etter du snakket med en av våre kundebehandlere og at du nå er fornøyd kunde 😄 Tusen takk for tilbakemeldingen! Håper du får en flott dag videre! Hilsen Eline
Jeg har hatt Talkmore ved 2 anledninger. Grunnen til bytte har vært tilbud på mobil hos andre selskap.. MEN hver eneste gang har jeg angret. Telia, Telenor legger på beløp på faktura'n. Det har aldri Talkmore gjort. Betaler 40% mindre hver måned selvom jeg bruker tlf helt likt. Bra driftet selskap! Anbefales.
Heisann Jonatan! Så godt å se at du kommer tilbake som kunde! Det setter vi stor pris på. Vi jobber mye for å være åpne i det vi gjør og i hva vi tilbyr. Så vi prøver å holde oss unna ting med liten skrift å gjør alt fra faktura til app så lett og enkelt som mulig :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Dette er den verste avgjørelsen jeg noensinne har gjort. Et usedvanlig useriøst telefonselskap med en gjeng Pardise ungdommer som styrer. Ikke får du sim kort. Så juger dem og sier at de har kjørt å levert dem selv i postkassen. Tett som jeg er går jeg rundt og ringer på i hele nabolaget for å spørre om de har mottatt dem. Når sim kort endelig dukker opp etter 3uker så har de fortsatt ikke klart å portere etter nye 3uker. Nå har jeg fått første faktura som heller ikke er inntrådte med hva vi avtalte. Bedriftportalen virker ikke. Hovednummer er stengt. Alt som kan gå galt går galt med Talkmore. Hvis du er en bedrift må du ikke finne på å velge dette selskapet. Har brukt 5 hele arbeidsdager på dette rotet. Her skal vi raskt vekk igjen
Hei, Dette høres virkelig ikke bra ut og absolutt ikke slik vi ønsker å ha det. Det virker som det er mye som har gått galt her og det er vi virkelig lei oss for! Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og gjøre det vi kan for å rydde opp på best mulig måte. Send oss gjerne en epost til [email protected] med mer informasjon, så skal vi se på det med engang! Mvh, Eline