Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra foreløpig ...burde fått opplysninger fra rådgiver om bytte av abonnement.
Hei Linda! Så godt at alt stå bra til så langt! Om det er noen opplysninger du har manglet så tar vi det gledelig i mot om du sender det til [email protected]. Så kan vi forhåpentligvis bli bedre på å ta det med videre. Ha en god dag videre, hilsen Petter.
Kjøper tlf for første gang. Betalt 28 jan og fortsatt ikke mottatt noen tlf 8 feb så ringer og lurer på hva som har skjedd? Viser seg at er problemer med leveranser. Jeg sier jeg blir skuffet over at de selger meg en vare de ikke har. 😡Får en umiddelbar beklagelse og tilbud om 1 mnd fri tlf😊👋Takket umiddelbart ja og går helt fint og vente noen uker nå😊👍🏻Veldig bra lest og handlet av kundebehandleren jeg snakket med😊 Hilsen fornøyd kunde Tor E. H.
Hei Tor, Huff, så dumt at du har opplevd problemer med leveranse av ny telefon! Skjønner at det er skuffende, men så bra å høre at det ordnet seg etter du snakket med en av våre kundebehandlere og at du nå er fornøyd kunde 😄 Tusen takk for tilbakemeldingen! Håper du får en flott dag videre! Hilsen Eline
Jeg har hatt Talkmore ved 2 anledninger. Grunnen til bytte har vært tilbud på mobil hos andre selskap.. MEN hver eneste gang har jeg angret. Telia, Telenor legger på beløp på faktura'n. Det har aldri Talkmore gjort. Betaler 40% mindre hver måned selvom jeg bruker tlf helt likt. Bra driftet selskap! Anbefales.
Heisann Jonatan! Så godt å se at du kommer tilbake som kunde! Det setter vi stor pris på. Vi jobber mye for å være åpne i det vi gjør og i hva vi tilbyr. Så vi prøver å holde oss unna ting med liten skrift å gjør alt fra faktura til app så lett og enkelt som mulig :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Dette er den verste avgjørelsen jeg noensinne har gjort. Et usedvanlig useriøst telefonselskap med en gjeng Pardise ungdommer som styrer. Ikke får du sim kort. Så juger dem og sier at de har kjørt å levert dem selv i postkassen. Tett som jeg er går jeg rundt og ringer på i hele nabolaget for å spørre om de har mottatt dem. Når sim kort endelig dukker opp etter 3uker så har de fortsatt ikke klart å portere etter nye 3uker. Nå har jeg fått første faktura som heller ikke er inntrådte med hva vi avtalte. Bedriftportalen virker ikke. Hovednummer er stengt. Alt som kan gå galt går galt med Talkmore. Hvis du er en bedrift må du ikke finne på å velge dette selskapet. Har brukt 5 hele arbeidsdager på dette rotet. Her skal vi raskt vekk igjen
Hei, Dette høres virkelig ikke bra ut og absolutt ikke slik vi ønsker å ha det. Det virker som det er mye som har gått galt her og det er vi virkelig lei oss for! Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og gjøre det vi kan for å rydde opp på best mulig måte. Send oss gjerne en epost til [email protected] med mer informasjon, så skal vi se på det med engang! Mvh, Eline
Fin pris. God dekning. Enkelt å komme gjennom til kundeservice. Leverer i takt med lovnader.
Hei og god dag! Dette er jo helt topp! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi prøver å holde ting enkelt hos oss, så det er flott å se at du enkelt fikk kontakt med oss :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Jeg har vært kunde av talkmore i sikkert 10 år nå. Og har aldri hatt noen problemer med de. Fikk akkurat en telefon fra Fjorkraft med tilbud om samme abonnement til en bedre pris. Tokk en telefon til kundeservice på talkmore for å sjekke om de matchet den prisen. Noen de gjorde (nesten). Men de 10kr i forskjell er ikke verdt å bytte abonnement for. Takk for god service. Og hvis dere fortsetter sånn forblir jeg nok kunde i hvertfall 10 år til :)
Hei, Wow, dette var skikkelig gøy å høre! Tenk at du har vært fornøyd kunde så lenge, og vi skal gjøre vårt aller beste for å holde deg fornøyd i forhåpentligvis mange år til! Tusen takk for tilbakemeldingen 😄 Ha en strålende dag! Hilsen Eline
Har aldri hatt problem.stabilt og billig.hyggelig kundeservice og billige telefoner som kunde
Hei Lidvor, Så gøy å høre at du har hatt så god opplevelse som kunde hos oss, det er akkurat det vi jobber for! Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi virkelig pris på 😊 Ha en fantastisk dag! Hilsen Eline