Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har blitt oppringt av selgere fra Tallmore flere ganger. Jeg oppdaget fort at de var ikke profesjonelle nok og manglet kunnskap om mobilmarkedet generelt, om kunder og prisstrstegi. Det eneste de var opptatt av var å få meg som kunde med tvilsomme påstander som ikke var korrekte. Idag ringte en selger igjen. Det var en meget ubehagelig opplevelse. Selgeren som ringte idag prøvde å selge meg en abonnement-pakke som er dyrere enn den jeg har nå via et konkurrerende selskap. Da selgeren ble avslørt og konfrontert ble han sint og sa at jeg vil bare krangle (!). Han glemte sikkert at det er han som ringte meg og ikke jeg, og at det er han som absolutt ville overtale meg til å gå over til Talkmore. Og med en gang selgeren traff på en kunde som klarte å avsløre hans triks ble han sur, direkte ubehagelig og uhøflig. Talkmore skryter om at selskapet har Telenors dekning, Talkmore skryter om at selskapet er datterselskap til Telenor. Men Talkmore dessverre forstår ikke Telenors kultur relatert til relasjoner med kunder. Jeg vil ikke snakke mer med noen fra Talkmore og vil anbefale ledelsen å ha mer fokus på selskapets kultur relatert til kundebehandling. En aggressiv markedsføring gir kanskje gevinst i kroner, men en aggressiv holdning til kunder lønner seg ikke over sikt. Det kommer Talkmore til å merke.
Hei, Irena! Her må jeg starte med å beklage så mye for opplevelsene du har hatt med våre selgere. Vi ønsker på ingen måte å fremstå slik som du beskriver over og jeg kan forsikre deg om at vi alltid jobber mot å gi kunder best mulig informasjon/service. I disse situasjonene har det tydeligvis ikke vært tilfelle og dette må vi gjøre noe med. Jeg skal ta med denne tilbakemeldingen videre, dette er noe vi ser alvorlig på og jeg må takke deg for at du gir beskjed. Siden jeg ikke har nummeret ditt her så anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundeservice slik at vi kan få reservert nummeret ditt for fremtidige samtaler fra våre selgere. Med vennlig hilsen Talkmore.
Etter jeg byttet til Talkmore, fikk jeg min telefon og andre i familien sammen med fin service og beste prisen
Hei, Hlmfrdur! Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Utrolig kjekt å høre at du har fått flere i familien din med som kunde hos oss, husk at du kan verve andre inn og begge vil da få 2 gratis månedsavgifter. Vi håper du fortsetter å være fornøyd som kunde, ønsker deg en fortsatt fin dag ved vennlig hilsen Talkmore.
Totalpakkens innhold .Kunde Sevice .Dekning.og bra Pris..
Hei, Per! Takk for en kort, men presis tilbakemelding! Noe mer enn dette er ikke nødvendig. Ønsker deg en perfekt dag videre, hilsen Talkmore.
Helt fornøyd med tjenestene de levere, aldri had noe problemer og kundeservicen er veldig bra som regel. Takk
Hei, Vadim! Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi skal fortsette å jobbe med å gjøre produktet og kundeservicen vår enda bedre fremover for å holde deg fornøyd. Ha en fin dag, vennlig hilsen Talkmore.
Opplever gang på gang god service samt hyggelige kundebehandlere. Etter flere år som kunde føler jeg meg ivaretatt hvor spørsmål samt eventuelle problemer blir løst på direkten.
Hei, Anne! Her sier du noe viktig - At du føler deg ivaretatt. Det er veldig fint at du gir oss tilbakemelding på dette, da det er et høyt fokus for oss. Gøy å høre at vi har lykkes! Ha en fin dag videre, hilsen Talkmore.
Veldig bra service, hyggelige kundebehandlere og bra pris.
Hei, Lene! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og omtale. Det at både service og pris er på plass betyr mye for oss vi setter stor pris på slike tilbakemeldinger. Vi håper at du fortsetter som en fornøyd kunde i mange år fremover. Ønsker deg en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Talkmore.
Mitt forhold til Talkmore startet med kontant kort, så forhåndsbetal, å gikk så over til fast abonent. Dette over flere år, og har ikke noe annet en godord å si. Dekning 🎯 Kundeservice 🎯 Tillegs greier, telefon eller nett 🎯 Absolutt å anbefale 😀👌
Hei, Halvard! Takk for en hyggelig og morsom tilbakemelding! Det setter vi veldig stor pris på! Ha en strålende dag videre, hilsen Talkmore.