Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever gang på gang god service samt hyggelige kundebehandlere. Etter flere år som kunde føler jeg meg ivaretatt hvor spørsmål samt eventuelle problemer blir løst på direkten.
Hei, Anne! Her sier du noe viktig - At du føler deg ivaretatt. Det er veldig fint at du gir oss tilbakemelding på dette, da det er et høyt fokus for oss. Gøy å høre at vi har lykkes! Ha en fin dag videre, hilsen Talkmore.
Veldig bra service, hyggelige kundebehandlere og bra pris.
Hei, Lene! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og omtale. Det at både service og pris er på plass betyr mye for oss vi setter stor pris på slike tilbakemeldinger. Vi håper at du fortsetter som en fornøyd kunde i mange år fremover. Ønsker deg en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Talkmore.
Mitt forhold til Talkmore startet med kontant kort, så forhåndsbetal, å gikk så over til fast abonent. Dette over flere år, og har ikke noe annet en godord å si. Dekning 🎯 Kundeservice 🎯 Tillegs greier, telefon eller nett 🎯 Absolutt å anbefale 😀👌
Hei, Halvard! Takk for en hyggelig og morsom tilbakemelding! Det setter vi veldig stor pris på! Ha en strålende dag videre, hilsen Talkmore.
Godt fornøyd med Talkmore mobil. Fikk rask og god hjelp av kundeservice.
Hei, Vera! Takk for fin tilbakemelding, og godt å høre at du fikk hjelpen du trengte av oss. Det setter vi stor pris at du nevner! Ha en fin dag, vennlig hilsen Talkmore.
Veldig fornøyd med kunderådgiver. Lyttet til mitt budskap og løste saken. Ikke noe feil med Talk More, men det er faktisk ikke dekning på nettet ved Bru Fjell i Enebakk og et par andre steder på Siggerud. Oppfattet at Talk More vil ta opp saken med nettleverandør. Til orientering gjelder dette for kun en begrenset strekning på noen hundre meter. Ikke delning på noen andre nett heller. Skyldes nok at det ligger mellom noen bratte fjell og at det derfor er "radioskygge". Vi får se da om Talk More kan påvirke nettleverandør til å sørge for dekning. Ny tilbakemelding kommer når dekning er på plass.
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi veldig stor pris på! Dekning vil alltid forbedres og bygges ut, så vi håper virkelig at dette blir ordnet så fort som mulig, så du ikke opplever problemer videre på strekningen du nevner i lang tid fremover. Ha en fin dag, vennlig hilsen Talkmore.
Jeg hadde noen spørsmål angående faktura generelt, har brukt dere før, og kundebehandleren var helt fantastisk til å forklare slik at jeg ikke følte meg så dum. Bytter kanskje tilbake til dere igjen . Utrolig fornøyd med samtalen og en stor glede å snakke med en så dyktig dame😊
Hei, Mariann! Tusen takk for en fin tilbakemelding! Selvfølgelig trist å lese at du har byttet selskap, men du er når som helst hjertelig velkommen tilbake. Ha en fin dag, vennlig hilsen Talkmore.
God hjelp til feilsøking ved oppstart av mobilt bredbånd. Kort åpningstid på servicesenter, men det bidrar til å holde prisen nede.
Hei, Bjørn! Takk så mye for en hyggelig tilbakemelding og 5 stjerner. Veldig godt å høre at du har fått god hjelp med bredbåndet når du trengte det. Vi vil alltid se på muligheter for å bedre oss, om det skulle være nødvendig med lengre åpningstider i fremtiden så er det selvfølgelig noe vi vil se nærmere på. Håper pris, service og dekning fortsetter å leve opp til forventningene :-) Ønsker deg en flott dag videre, med vennlig hilsen Talkmore.