Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med kundeservice. Dyktige medarbeidere som gir gode forslag til hvilke pakker og tjenester man skal velge. Får alltid raskt og god hjelp dersom noe er feil.
Hei Marcel, Det gleder meg å lese denne utrolig fine tilbakemeldingen fra deg. Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss i mange flere år. Ha en strålende dag videre, hilsen Julia.
Har hvert kunde siden år 2011. Det har hvert hyggelige år
Hei Terje, Det er utrolig fint å høre at du har vært fornøyd kunde hos oss i så mange år. Jeg håper vi får ha deg som kunde i enda flere hyggelige år. Ønsker deg en riktig fin uke, hilsen Julia.
Tidligere hatt et meget fint forhold til Talkmore. Hadde i fjor en uheldig opplevelse med selskapet, men de ringte og rydda opp. Meget bra. Nå har de satt meg på en ny avtale, som koster 1800,- mer i året, enn konkurrentene tar, noe jeg vi si er hårreisende når de sa de skulle ta kontakt i god tid slik at vi skulle finne et alternativ - Hørte aldri fra dem.
Hei Lars, Det var veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss etter å ha vært fornøyd tidligere. Vi ønsker selvfølgelig å gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] og gi oss litt mer informasjon der så skal vi gjøre vårt beste for å finne en løsning som passer bedre for deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Alltid god service, bra priser, lett å få hjelp og hyggelig mennesker som jobber der
Hei! Godt å høre at du er fornøyd. Vi gjør vårt beste for å hele tiden forbedre kundeopplevelsen vår og da hjelper det veldig med fine tilbakemeldinger som dette. Jeg ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Bestilling av strøm gikk som en lek, med en hjelpsom, tålmodig og vennlig representant for Talkmore. Samme service som på mobil.
Hei, Godt å høre at det var enkelt for deg å bestille strøm. Vi takker deg så mye for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Marcus
Ringte og ba om hjelp ang feil på faktura. Konsulenten så dette med en gang og bekreftet at det skal de ordne opp i. 😊
Hei, Supert at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber hele tiden med å forbedre kundeopplevelsen og da hjelper det med så fine tilbakemeldinger, så tusen takk for det. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Hyggelig dame som ordnet mitt problem raskt å greit. Jeg beklaget bryderiet, da det var min feil. Ingen årsak sa hun
Hei Per, Tusen takk for fin omtale. Feil kan alltid oppstå av forskjellige årsaker men det som er viktig for oss er å kunne rette feilen så effektivt som mulig. Fint å se at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus