Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ringer for å endre fra kontantkort til vanlig abonnement, og fikk inntrykk av at alt hadde gått i orden. Dessverre fikk jeg en e-post om at noe hadde gått galt i endringen, med tilbud om å ta kontakt hvis jeg hadde spørsmål eller trengte hjelp, noe som jo var storsinnet av Talkmore. De glemte likevel å beklage det inntrufne. Jeg fikk beskjeden like før endringen skulle tre i kraft, lenge etter at kundestøtten deres var stengt for dagen. De jeg snakket med var hyggelige begge ganger, men jeg fikk vite at systemet deres «var litt firkantet, og at informasjonen måtte legges inn i en bestemt rekkefølge for at det skulle fungere». Hvis du skal gjøre noe lignende, kan det være en ide å spørre om informasjonen er lagt inn i riktig rekkefølge.
Hei Dag, Jeg forstår at dette kan være frustrerende. Det er utrolig nyttig for oss å få tilbakemeldinger som dette så vi kan ta det med oss videre. Vi setter stor pris på å ha deg som kunde hos oss. Ønsker deg en nydelig sommer videre, hilsen Julia.
Er veldig fornøyd med Takmore. 😀💝💯 veldig flott Corvise. Mvh Randi
Hei Randi, Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Jeg er utrolig glad for å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd i lang tid. Takk for fine ord. Ønsker deg en fantastisk sommer videre, hilsen Julia.
Vart behandlet med respekt,vennlighet ,tålmodighet og veldig god hjelp.
Hei Marit, For en utrolig fin omtale! Jeg blir så glad for å høre at dette er opplevelsen din etter å ha vært i kontakt med oss. Håper vi får ha deg som god kunde hos oss i mange år til. Ønsker deg en nydelig sommer videre, hilsen Julia.
God hjelp hyggelig dame fikk svar på det jeg lurte på
Hei Tor, Så utrolig hyggelig at du fikk god hjelp fra en av våre gode kundebehandlere. Vi setter stor pris på å ha kunder som deg. Ønsker deg en nydelig uke og god sommer, hilsen Julia.
Operatør og jeg hadde en god dialog og problemet ble løst på en grei måte.
Hei Cato, Dette er jo bare helt supert å høre! Jeg er glad du fikk løst problemene du opplevde, og at du er fornøyd. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig sommer videre, hilsen Julia.
Har vært kunde siden 2012, og har ikke vurdert en eneste gang å bytte leverandør . Norges beste kundeservice og blir alltid møtt med en hyggelig tone
Hei Jan! Tusen takk for din lojale støtte siden 2012! Vi setter stor pris på at du har valgt å være hos oss så lenge og aldri har vurdert å bytte leverandør. Din tilbakemelding om at vi har Norges beste kundeservice og alltid møter deg med en hyggelig tone, betyr mye for oss. Vi ser frem til å fortsette å levere den samme høye standarden av service i årene som kommer. Ha en strålende dag! 💛 Mvh. Halima
Alltid god service når en kontakter Talkmore! Flinke kundebehandlere!
Hei Trude! Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på at du alltid opplever god service når du kontakter Talkmore. Våre flinke kundebehandlere jobber hardt for å gi deg den beste opplevelsen. Ha en fantastisk dag! 💛 Mvh. Halima