Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp til å bytte abonnement til Talk More. En hyggelig mann hjalp meg, en nettimbesil, igjennom prosessen. Supert tilbud nå, 1000,- på Trumf🙂
Hei Cathrin! Det er flott å høre at du fikk god hjelp til å bytte abonnement til Talkmore, og at vår hyggelige medarbeider kunne veilede deg gjennom prosessen. Vi er glade for at du er fornøyd med vårt tilbud på 1000,- Trumf. Velkommen til Talkmore! Håper du blir fornøyd med tjenestene våre og dekningen vi har! Mvh. Halima 💛
Lite mobildata bruk, betaler mye for lite data forbruk. Opplevd i de siste krøllende system. Det ble gjort endring i mitt abonnement uten å gi meg info om det. Men eller har jeg lojal til dem mange år, men slet med databruk. Nå vil jeg bytte til annen leverandører.
Hei Fatima! Det er leit å høre at du har opplevd utfordringer med ditt abonnement og databruk. Vi setter pris på din lojalitet gjennom årene og vil gjerne hjelpe deg med å finne en løsning som passer dine behov. Vennligst kontakt oss på [email protected], så kan vi se nærmere på saken og finne en løsning sammen. Mvh. Halima 💛
Alltid god hjelp her alltid hyggelig betjening fort svar
Hei Iqbal! Det er flott å høre at du opplever god hjelp og hyggelig betjening hos oss, samt at du får rask respons når du tar kontakt. Hos Talkmore er vi dedikerte til å sikre at våre kunder får en positiv opplevelse hver gang de trenger assistanse. Ønsker deg en fin dag videre! 💛 Mvh. Halima
Tokmoore har god kundeforståelse og hjelper Sov godt de kan
Hei Lillian! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Mvh. Halima 💛
Supert,, bra service ordna ting snabbare än andre biligt o bra tekning
Hei Lena! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Mvh. Halima 💛
Jeg bestilte abonnement,men angret meg. Ringte til Talkmore, stemmen jeg snakket med lovte å hjelpe meg. Hun var hyggelig og grei. Derfor full pott fra meg.
Hei Jan! Det er flott å høre at du hadde en positiv opplevelse med vår kundeservice. Vi er glade for at stemmen du snakket med var hyggelig og grei, og at hun kunne hjelpe deg med å løse situasjonen rundt abonnements bestillingen. Kundetilfredshet er veldig viktig for oss, og vi setter stor pris på din tilbakemelding. Mvh. Halima 💛
Effektive services ! Flinke veileder som fristet meg å bli kunde på Talkmore!
Hei John! Takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har hatt en positiv opplevelse med våre tjenester og at våre veiledere har vært flinke og hjelpsomme. Hos Talkmore streber vi alltid etter å tilby effektive løsninger og god veiledning som gjør det enkelt for deg å bli kunde hos oss. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Halima 💛