Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fantastisk hyggelig og god hjelp, fikk tilbakemelding med løsningen på problemet etter kort tid😊
Heisann Stig! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Så godt å se at du ikke trengte å vente lenge på svar fra oss. Det skal litt til å få slå fantastisk, men vi skal jobbe på for å være minst like gode i fremtiden også :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter.
Kjapp hjelp på mitt problem og kort ventetid tid for å nå inn til en kundekonsulent👍👌
Hei Ivar, Dette var jo slettes ikke verst! Så godt å se at du fikk kontakt med oss kjapt, det blir jo kjedelig å vente når du trenger hjelp. Så vi prøver å holde ventetiden til vårt kundesenter så lavt som mulig. :-) Ha en flott dag, hilsen Petter.
Har hatt mange telefonoperatører, aldri har jeg opplevd så mye vennlighet som Talkmore bedrift. De må jo være de beste innen sitt fag.
Hei Reidun! Så utrolig hyggelig tilbakemelding, tusen takk 😄 Vi er veldig stolte over vår kundeservice og lover at du skal få mist like god service neste gang du tar kontakt. Med vennlig hilsen Thomas.
Veldig fornøyd med kundebehandling og greie priser. God dekning og en fin betalings app
Hei Pål! Så gøy å høre at du er fornøyd med oss, slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Vi skal gjøre alt vi kan for at du skal bli værende som fornøyd kunde fremover 😊 Med vennlig hilsen Thomas
God kundeservice fikk den hjelpen jeg trengte. Godt å ha dere med på laget
Hei Harald, Så godt å høre at du har fått hjelpen du trenger! Det er også godt å ha deg med på laget vårt :D Tusen takk for tilbakemeldingen din. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen, Eline
Good customer service, good offer, cheaper, excellent
Hi Miraflor, Thank you so much for your positive feedback, we really appreciate it! I hope you have a wonderful day :) Kind regards, Eline
Jeg ble oppringt og overtalt til å bytte til talkmore. Jeg sa ja, også kom jeg på at en del data har jeg spart opp i rollover og da gav hun meg en velkomstpakke på 10gb
Heisann Anders! Så godt å se at kundebehandleren du var i kontakt med fikk løst problemet du hadde! Ha en god dag videre, hilsen Petter :-)