Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Han sjekket snittforbruket mitt og konas de siste månedene, og fant et abonnement som passet oss. Nesten halvering i månedspris 🙈
Hei, Kristoffer! Så bra at dere fikk hjelp til å finne et passende abonnement til deres forbruk og spart penger, det er det beste jeg vet! Tusen takk for den hyggelig tilbakemeldingen din :) Ha en fantastisk dag videre! Hilsen Eline
Ringte inn for å høre om jeg får ververabatt, og kunderådgiver var veldig dyktig og flink til å forklare dette, samt tilbød og forklarte en forsikring de tilbyr.
Heisann, Francisca! Så gøy å høre at du er fornøyd med kundebehandleren du snakket med! Tusen takk for tilbakemeldingen din, det setter vi virkelig pris på :) Ha en fin dag! Hilsen Eline
Anbefaler alle å bruke Talkmore. Har bruk dem i mange år, og er fornøyd med absolutt alt!
Hei Hilde, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din! Så gøy å høre at du er såpass fornøyd og vi håper du blir fornøyd kunde i flere år fremover :) Ha en strålende dag videre! Hilsen Eline
Generelt er Talkmore veldig gode på mange områder og du får hjelp når du kommer igjennom, men kun om du treffer på den rette kundebehandler.
Hei Lukas! Tusen takk for omtalen din 😊 Vi har alltid et ønske om å bli bedre og setter stor pris på tilbakemeldinger fra våre kunder. Om det er en spesiell hendelse som har gjort at du ikke er helt fornøyd med oss så hadde det vært veldig fint om du sender en epost til [email protected] med utfyllende informasjon så vi kan ta det videre. Ønsker deg en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Vennlig og hjelpsom kundeservice. Fikk den hjelpen jeg trengte. Hyggelig person i andre enden.
Hei Remi! Hvor vakkert å høre, det er akkurat slik vi ønsker å ha det. Vi skal gjøre alt vi kan for at det blir like god (om ikke bedre) neste gang du tar kontakt med oss 😊 Ha en riktig fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Lett og komme i kontakt med pr telefon og hyggelige operatører.
Hei Inger! Så godt å se at du enkelt kom i kontakt med oss! Det at du fikk en hyggelig opplevelse er vi i hvert fall glade for :-) Vi jobber hardt for å tilby en god service til kundene våre, så det er flott at det har kommet frem i opplevelsen du har hatt med oss. Ha en god dag videre, hilsen Petter.
I tillegg til månedsprisen min har du lagt ved "Nettslett". Denne ekstra tjenesten koster for meg og samboeren kr.644,16,- pr. år. Denne tjenesten kan ikke fjernes selv om jeg allerede har den forsikringen via min hoved forsikringsleverandør. Jeg har to abonnementer og strømavtale. Dette skulle medføre ekstra rabatter, men nettslett hos TalkMore gjør at de lovede rabattene ikke er tilstede grunnet dette. Har snakket med kundeservice, men de kunne ikke gjøre noe og sa at det er bare slik det er. MEGET missfornøyd!
Hei Ian! Takk for omtalen og tilbakemeldingen din. Nettslett er gratis for alle kundene våre, men på grunn av MVA-regler må det være skilt ut som en egen linje på fakturaen. Dersom du plusser sammen linjen for nettslett og abonnementet ditt så vil du se at det blir akkurat det du skal betale for abonnementet ditt, samme med eventuelle rabatter. Jeg håper du tar kontakt med kundeservice om du fortsatt sitter igjen med spørsmål så skal vi hjelpe deg så godt vi kan 😊 Med vennlig hilsen Thomas.