Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Generelt er Talkmore veldig gode på mange områder og du får hjelp når du kommer igjennom, men kun om du treffer på den rette kundebehandler.
Hei Lukas! Tusen takk for omtalen din 😊 Vi har alltid et ønske om å bli bedre og setter stor pris på tilbakemeldinger fra våre kunder. Om det er en spesiell hendelse som har gjort at du ikke er helt fornøyd med oss så hadde det vært veldig fint om du sender en epost til [email protected] med utfyllende informasjon så vi kan ta det videre. Ønsker deg en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Vennlig og hjelpsom kundeservice. Fikk den hjelpen jeg trengte. Hyggelig person i andre enden.
Hei Remi! Hvor vakkert å høre, det er akkurat slik vi ønsker å ha det. Vi skal gjøre alt vi kan for at det blir like god (om ikke bedre) neste gang du tar kontakt med oss 😊 Ha en riktig fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Lett og komme i kontakt med pr telefon og hyggelige operatører.
Hei Inger! Så godt å se at du enkelt kom i kontakt med oss! Det at du fikk en hyggelig opplevelse er vi i hvert fall glade for :-) Vi jobber hardt for å tilby en god service til kundene våre, så det er flott at det har kommet frem i opplevelsen du har hatt med oss. Ha en god dag videre, hilsen Petter.
I tillegg til månedsprisen min har du lagt ved "Nettslett". Denne ekstra tjenesten koster for meg og samboeren kr.644,16,- pr. år. Denne tjenesten kan ikke fjernes selv om jeg allerede har den forsikringen via min hoved forsikringsleverandør. Jeg har to abonnementer og strømavtale. Dette skulle medføre ekstra rabatter, men nettslett hos TalkMore gjør at de lovede rabattene ikke er tilstede grunnet dette. Har snakket med kundeservice, men de kunne ikke gjøre noe og sa at det er bare slik det er. MEGET missfornøyd!
Hei Ian! Takk for omtalen og tilbakemeldingen din. Nettslett er gratis for alle kundene våre, men på grunn av MVA-regler må det være skilt ut som en egen linje på fakturaen. Dersom du plusser sammen linjen for nettslett og abonnementet ditt så vil du se at det blir akkurat det du skal betale for abonnementet ditt, samme med eventuelle rabatter. Jeg håper du tar kontakt med kundeservice om du fortsatt sitter igjen med spørsmål så skal vi hjelpe deg så godt vi kan 😊 Med vennlig hilsen Thomas.
Dekningsgrad,pris og kundebehandlig er en av de beste😀
Heisann Svein! Dette varmer ett grønt talkmorehjerte! Det finnes jo ikke bedre måter å starte en torsdag på enn å lese så hyggelige omtaler :-D Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, vi setter virkelig stor pris på det. Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
I motsetning til min forrige operatør opplevde jeg en enestående god kommunikasjon med selger i TM. Avtalen ble friksjonsfritt effektuert og ved kontakt med kundeservice ble behandling av avbruddsgebyret fra forrige operatør forklart på en rask og forståelig måte. Håper dette inntrykket fortsetter😊
Hei på deg Per! Dette var jo slett ikke verst å se! Så godt at både selgere og kundeservice har stått til forventningene. Vi skal gjøre det vi kan for å holde deg fornøyd :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Fikk svar på alt jeg lurte på, og mere til, av en veldig hyggelig og imøtekommende dame. Flott service!
Heisann Hugo! Dette er jo bare helt gull! Så godt å se at du fikk svar på det du lurte på og mer enn det si. Denne skal vi ta videre så får kundebehandleren du var i kontakt med ett velfortjent klapp på skulderen. :-) Ha en god dag videre, hilsen Petter.