Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget Hyggelig og dyktig mann på kundeservice, anbefalte bedre og billigere løsninger på mobil og bredband.
Hei Liv! Dette var jo slett ikke verst! En viktig del av god kundeservice er å sikre at kunder har de beste produktene for bruken sin, så det er godt å se at du fikk den løsningen som passer best for deg :-) Ha en fin dag, hilsen Petter.
Super service:) Bestandig blid og hjelpsom kundeservice:)
Heisann Tore! Dette er jo bare helt supert :-) Det er ingenting vi liker mer enn fornøyde kunder. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en flott dag, hilsen Petter.
Fant ut at jeg betalte regning, fin meg og min mor. Nå er alt ok, takk for god hjelp.
Hei Oddny! Takk for tilbakemeldingen :) Så bra at alt ordnet seg til slutt, det er det viktigste! :) Ha en fin dag! Mvh Tine
Talkmore har et problem med telling av data. Ett av fire abonnementer i familien brukte plutselig opp all dataen - i løpet av ett minutt. Ser at andre har hatt lignende erfaring her, så jeg kan vel anta at den tekniske driften ikke er helt som den skal være.
Hei, Dette kan vi bare beklage. Vi hadde dessverre en feil som førte til at enkelte kunder fikk registrert feil databruk. Vi klarte heldigvis å rette det opp raskt og fikk registrert riktig datamengde på alle berørte nummer. Feilen skjedde etter en oppdatering av ett av våre interne systemer. Vi lærer heldigvis av våre feil, så vi har satt i gang tiltak for å sikre at dette ikke vil skje igjen. Om du fortsatt opplever problemer eller har noen spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss på mail: [email protected] så skal jeg gjøre alt jeg kan for å rette opp i det. Jeg ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Kjempebra dekning Gunstige rabatter og kundeservice som er utrolig dyktig og imøtekommende
Heisann Jan! Det skal godt gjøres å få det bedre enn dette! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter virkelig stor pris på det :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Synes dere er bra, så holder meg fortsatt som talkmorekunde
Heisann Wenche! Det var jo hyggelig! så godt å se at du ønsker å fortsette med oss. Det setter vi stor pris på. Så skal vi gjøre det vi kan for at du skal fortsette med oss som en fornøyd kunde i lang tid fremover. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter. :-)
De som jobber der strekke seg i det lengste å komme til bunns og rette opp i saken. Til og med slette uberettiget fakturaer på strake hånd. Gul stjerne på panne alle sammen😎
Heisann Rojo! Så godt å se at du har fått hjelpen du har trengt når du har vært i kontakt med oss. Vi prioriterer god opplæring for våre ansatte slik at alle kunder skal være trygge på at de får god hjelp når de trenger det. Ha en flott dag videre, hilsen Petter :-)