Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nå sender de faktura pr. post og hevder jeg ikke har avtalegiro og efaktura hos dem, selv om jeg vet jeg har det. Har sjekka dette! Talkmore er ikke til å anbefale!!
Jeg byttet fra telenor til talkmore. I begynelsen hadde jeg rabatten to måneder på 99 kroner, men det bare tull. På en måned jeg betalte til sammen over 600, de forklarer det med auto påfyling, men det bare tull, veldig veldig misfornøyd
Mye problemer med bankid i det siste. Mye mas om bytte til dyrere abonnement som de må se at jeg ikke har behov for. 4g er elendig, men det er vel Telenors skyld. Aldri noen overraskelser med regningen.
Virker som om Talkmore ikke tar nei for et nei. Å når jeg sier klart i fra "nei takk. Jeg er fornyd med levrandøren jeg har" blir de irritert. Ga meg ikke mye lyst til å bytte til de.
Har vært kunde i 3 år og opplever sjelden noe tull. Rask og god kundebehandling. Vurderte å bytte til ICE pga pris men etter å ha opplevd den elendige kundeservicen og ikke minst alle skriverier om dekningstull blir jeg i Talkmore. :)
Så lite fornøyd jeg er med talkmore, her i hus holder vi oss til telia, aldri igjen.
Byttet nylig abo for barna. Fikset det på telefon med en hyggelig dame på kundeservice. To nummer som skulle byttes. Behov for ulike datoer for porteringen pga ferie. Men det skulle Talkmore fikse. Ble likevel krøll, og samme tidspunkt for teleportering for begge. Fikk rask respons på chat, hvor de beklaget (ydmykhet er alltid bra) - og kom med forslag til løsning, samt et plaster på såret. Jeg har så langt hatt en god kundeopplevelse. Og kan (foreløpig) anbefale Talkmore, da de er en seriøs aktør!