Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Virker som om Talkmore ikke tar nei for et nei. Å når jeg sier klart i fra "nei takk. Jeg er fornyd med levrandøren jeg har" blir de irritert. Ga meg ikke mye lyst til å bytte til de.
Har vært kunde i 3 år og opplever sjelden noe tull. Rask og god kundebehandling. Vurderte å bytte til ICE pga pris men etter å ha opplevd den elendige kundeservicen og ikke minst alle skriverier om dekningstull blir jeg i Talkmore. :)
Så lite fornøyd jeg er med talkmore, her i hus holder vi oss til telia, aldri igjen.
Byttet nylig abo for barna. Fikset det på telefon med en hyggelig dame på kundeservice. To nummer som skulle byttes. Behov for ulike datoer for porteringen pga ferie. Men det skulle Talkmore fikse. Ble likevel krøll, og samme tidspunkt for teleportering for begge. Fikk rask respons på chat, hvor de beklaget (ydmykhet er alltid bra) - og kom med forslag til løsning, samt et plaster på såret. Jeg har så langt hatt en god kundeopplevelse. Og kan (foreløpig) anbefale Talkmore, da de er en seriøs aktør!
Byttet til Talkmore i vår, ingen ting å utsette på fart eller pris. MEN da jeg skulle til utlandet i sommer, ville ikke mobilen slå seg inn på roaming. Den ville ikke knytte seg til noen nett, så jeg fikk verken ringe eller bruke data. Måtte ringe kundeservice med lånt telefon fra utlandet, og det er dyrt nok fra før. Hvor kundeservice nærmest hånlo av meg fordi jeg ikke hadde vært inne i appen og slått på funksjon for bruk i utland. Dette har jeg aldri tidligere måtte gjøre, og finner det akkurat så provoserende at jeg etter endt ferie har byttet til annen operatør.
Regningen overstiger alltid fast pris, og fakturadetaljene er umulig å tyde. Jeg har klaget 1 gang, og fikk svar at det var feil på faktura, og at jeg kunne justere beløpet på innbetalingen. Gitt de ny sjanse, men er nå på vei til å bytte.
Har vært kunde i noen år og er veldig fornøyd, selv om de ikke har de billigste prisene men alt er greit og oversiktlig.