Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har haft många innan lätt o förstå tydlig o positiv har sysslat med salg hela livet jag menar att man kan ta mer betalt pga ovanstående ice menar på att kunden alltid har fel och ljuger hellre än att vara ödmjuk o säga ok vi gjorde fel här har du en GB extra tex en nöjd kund berättar för 3 en missnöjd för 10 vi har ett nettverk på 40.000 i Norge funkar detta bra får ni fler ha det bäst Mvh Patrick F.
Heisann Patrick! Det er veldig kjekt å lese du er godt fornøyd med oss. Husk at du kan verve de du skulle anbefalt oss til, så får du også noe igjen for det. Videre setter vi stor pris på- og vi takker for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
En super god , løsningsorientert,høflig og kjapp kundebehandler er alltid digg å møte tidlig på morgenen. Bra jobbet
Hei Julika! Så kjekt å lese du er godt fornøyd med oss og har gode erfaringer med vår kundeservice. Vi takker for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Ble lurt av en jævla selger til å starte bedriftsabonnementet. Forsøke å avbestille det samme dag. Selgeren satt å lo av meg i telefonen da jeg snakka med han for andre gang. Forsøke å ta kontakte med kundeservice samme dag og tre dager etter. Det skjedde ingen ting, selv om de sa på telefonen at de skulle annullere det. De svarer ikke på e-post. Hvis du vil ha god kunde service så hold deg unna dette selskapet.
Hei Thomas! Dette må vi bare beklage for, og vi skal selvfølgelig gjøre alt vi kan for å hjelpe deg rundt dette. Kunne du sendt din henvendelse til [email protected]? Så får vi hjulpet deg. Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Ringte kundesenter og ble møtt av en hyggelig mann, som viste god forståelse og visste hva han snakket om.
Heisann Jorunn! Så godt å høre du ble godt tatt i mot og fikk den hjelpen du trengte. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en topp dag, hilsen Sebastian
Jeg har ikke vært kunde så lenge, men det som var bra var at det jeg spurte om fikk jeg svar på med en gang, fra en hyggelig kundebehandler. Så tusen takk Talkmore.
Heisann Pål! Så kjekt å høre du er godt fornøyd under din oppstart med Talkmore. Vi vil gjøre alt vi kan for at du forblir fornøyd hele din tid med oss. Takk for din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
God informasjon og behjelpelig. Veldig fornøyd og hyggelig.
Hei Foroozandeh! Så kjekt å lese du er godt fornøyd med oss. Takk for din tilbakemelding! Håper du får en fin dag, hilsen Sebastian
Kundeservicen til Talkmore er et godt eksempel alle andre firmaer burde se opptil og lære av. Bedre service ser man ikke andre steder og bør læres av alle andre teleopratører og mediaselskap! Stå på dette kan dere. Et minus er at dere ikke har E-sim for iwatch enda og noe dere bær få på plass hurtigst mulig. For min klokke får jeg jeg ikke brukt som den skal!
Heisann Kjell Petter! Så utrolig kjekt å lese du er så godt fornøyd med oss. Vi bruker mye tid og ressurser for å kunne tilby best mulig kundeservice, så dette settes pris på. Takk for din fine tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag, hilsen Sebastian